תפירת בגד ים שלם – כמה יעלה לך לעצב בגד ים שלם לבד?

תפירת בגד ים שלם - כמה יעלה לך לעצב בגד ים שלם לבד?

רחצה בחוף הים או בילוי בבריכה מלווה תמיד ברצון להרשים את החברים בבגד ים יפה וייחודי, ואיך נעשה את זה ללא בגד ים מושלם? כאשר רוצים להיות ייחודיים עם בגד ים, אין מנוס מלעצב ולתפור את האחד המתאים באופן אישי ופרטי. כמובן שלא כולם יודעים לתפור לבד וכל שכן כאשר מדובר בבגד ים שנחשב לסוג בגד מסובך יותר לתפירה ועל כן, יש לפנות למומחה או מומחית בתפירה שעברו קורס עיצוב אופנה על מנת שיעשו עבורכם את העבודה בצורה מושלמת.

בגד ים שלם – מה זה?

בגד ים שלם הינו כזה שמיועד לכסות לא רק את החלקים האינטימיים בגוף, אלא מכסה את כל החלק העליון של הגוף עד לרגליים. נכון שמרבית האנשים או יותר נכון הנשים מעדיפים בגד ים מינימלי אשר יבליט את היופי של הגוף לעין כל, אך יש גם כאלה שיעדיפו את המראה הצנוע יותר והפחות חשוף וישתמשו דווקא בבגד ים שלם.

ישנם סוגים שונים של בגדי ים שלמים, מהם מכסים יותר ומהם פחות. יש כאלה עם שרוול קצר ואחרים עם שרוול עד המרפק או כאלה ללא שרוול בכלל. גם בחלק של הרגליים יש הבדלים בדגמים השונים – חלק כוללים כעין מכנס שמכסה חלק מסוים של הרגל ואחרים שהם בגימור קצר ממש כמו תחתונים.

האם אפשר לעצב בגד ים שלם לבד?

יש כאלה שתמיד רוצים להיות שונים ולנסות לעצב ולתפור לבד בגד ים ולא ללכת לקנות אותו בחנות. נשאלת השאלה – מה יותר משתלם; האם לרכוש בגד ים מוכן או לעצב אותו לבד באמצעות קורס תפירת בגדי ים באתר פרופשנס? אז זה ממש תלוי. ואם תנקטו בצעדים הנכונים, תוכלו למצוא את עצמכם עם בגד ים ייחודי ומושלם ומבלי לשלם הרבה כסף.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה