מחיר הדברת טרמיטים – מה משפיע על המחיר

מחיר הדברת טרמיטים

טרמיטים הם חרקים שלא נראים בכל מקום, אך כאשר הם מגיעים לאזור מסוים, הם נמצאים בהמוניהם בכל מקום ולכן יש לבצע הדברה גם אצל השכנים. המושבות של הטרמיטים מתפתחות מהר ולא אחת יש בהם מיליוני חרקים.

גילוי של טרמיטים

הטרמיטים נראים תמיד ליד מוצרי עץ כמו משקופים, מסגרות של חלונות ישנים, ריהוט, תשתיות ועל העצים בחצר הבית. כאשר מגלים זאת, קיימת חשיבות רבה לטפל בכך באופן מידי כיוון שהטרמיטים מתרבים בקצב מסחרר.

בשלב ראשון מניחים ג'ל שהוא פיתיונות במקומות שונים בבית כדי להמית כמה שיותר חרקים. בנוסף לכך קודחים חורים זעירים במרצפות במרחק של חצי מטר בין חור לחור. לכל אחד מהחורים מחדירים רעל וכך גורמים לטרמיטים למות מתחת לפני הקרקע.

מחיר הדברת טרמיטים

מחיר הדברת טרמיטים נקבע על פי כמות החדרים שיש לבצע בהם פעולות של הנחת פיתיונות. אם יש צורך לבצע גם חורים ולהחדיר רעל, המחיר יהיה יקר יותר ולכן המחיר נע בין לבין, על פי כמות החדרים בכל דירה.

מחיר הדברת טרמיטים בדירה של שני חדרים המחיר הוא סביב  2,600-2,000 ₪

מחיר הדברת טרמיטים בדירה של שלושה חדרים המחיר הוא סביב  3,600-3,000 ₪

מחיר הדברת טרמיטים בדירה של ארבעה חדרים המחיר הוא סביב  4,600-4,000 ₪

מחיר הדברת טרמיטים בדירה של חמישה חדרים המחיר הוא סביב  5,600-5,000 ₪

הדברת טרמיטים בחצר

בבית פרטי הטרמיטים נמצאים גם בגינה, המדביר מבצע קידוח של חורים בקרקע ומחדיר בכל חור כמות של רעל שמגיעה למחילות שלהם והורגת אותם.
חברה להדברת טרמיטים מבצעת פעולה זו פעמיים בהפרש של כמה ימים לקטילה מאסיבית והעלות היא כ – 4,500 ₪.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה