עיצוב גבות בצורה מושלמת עושים רק אצל מומחים!

עיצוב גבות ברחובות

הגבות מהוות מסגרת לפנים של כל אדם. מכיוון שישנה חשיבות רבה לעיצוב נכון של הגבה, אשר משמשת מסגרת לעיניים ואחראית לכל הבעות הפנים שלנו, עיצוב הגבות הפך למקצועי מאוד בפני עצמו. לא מדובר רק על ניקוי הגבות אלא גם על העיצוב שלהן מחדש בהתאם למבנה הפנים, כך לדוגמא: גבות ירודות  או נפולות מקנות מראה עיצוב, גבות מורמות מדי עלולות ליצור מראה מופתע וגבות קרובות מדי עלולות ליצור מראה זועף. גבות גבוהות מאריכות את הפנים ואילו גבות רחוקות מרחיבות ומקצרות את האף. רק קוסמטיקאית מקצועית המומחית בתחום עיצוב גבות תדע כיצד לעצב גבות לכל אישה בצורה הטובה ביותר.

כיצד מעצבים גבות בצורה מושלמת?

את הגבה המושלמת מעצבים לפני סימון של 3 נקודות עיקריות שמתחברות בקו דמיוני. מבנה הגבה האידאלי הוא גבה שהרוחב שלה שווה מההתחלה שלה  ועד לנקודת הגובה, כאשר מנוקדת השיא ואילך היא נהיית צרה. סגנון הגבות צריך להתאים בראש ובראשונה למבנה הפנים. רוחב הגבות חייב להיות יחסי לגודל הפנים. למבנה פנים קטן יתאימו גבות דקות ואילו למבנה פנים גדול יתאימו גבות עבות יותר. למבנה פנים אובלי יתאים כל סגנון של גבות בשל העובדה כי מדובר על מבנה פנים עם פרופורציה מושלמת, למבנה פנים מאורך מומלץ לעצב את הגבות בצורה ישרה, מה שיטשטש מעט את אורך הפנים, למבנה פנים עגול מומלץ לעצב את הגבות לגובה יותר מאשר לרוחב, למבנה פנים מרובע עיצוב של גבות זוויתיות וגבוהות עושר לטשטש קווי לסת חזקים, למבנה פנים בצורת לב מומלצות גבות בעיצוב מעוגל עם קשת בינונית עד גבוהה.

אם אתם מחפשים את איש המקצוע הנכון עבור עיצוב גבות ברחובות , כדאי מאוד שתבחרו איש מקצוע שיש לו ותק בתחום, ניסיון ויכולת מקצועית להתאים לכל אדם את עיצוב הגבות המושלם עבורו.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה