רבקה סגל – מסוגלת לעשות דברים אחרת

1926443-min

בין הכישורים המשמעותיים ביותר של רבקה סגל ניתן לומר כי מדובר באישה אשר מסוגלת לבצע את כל מה שמוטל עליה בצורה מעט שונה ועם הרבה יותר כישרון ותשומת לב לפרטים קטנים. כך היא הצליחה להגיע מאוד רחוק ורשימת ההישגים שלה מרשימה ובצורה יוצאת דופן. רבקה עשתה זאת באופן עקבי לאורך כל חייה וזאת עקב כך שהיא הבינה כיצד להשתלב בצורה מעולה בכל ארגון אליו היא מגיעה.

 

יכולה לפעול בצורה יעילה וממוקדת בכל ארגון

בין אם מדובר על הצבא ובין אם על הזמן בו הייתה מנהלת בחברות הייטק, אפשר לומר כי לאורך כל הדרך רבקה סגל הייתה מסוגלת להשתלב בצורה פשוט מעולה בכל ארגון וזאת מכיוון שהיא הבינה כיצד לגשת לכל מטלה שמוטלת עליה ולבצע אותה בצורה היסודית ביותר שרק אפשר להעלות על הדעת. ללא ספק מדובר בעניין מרשים למדי אשר רבים יכולים ללמוד ממנו.

 

מסוגלת להיות מאוד יצירתית בעבודה

דבר נוסף שניתן לומר על רבקה זה עצם כך שמדובר בעובדת מאוד מוכשרת אשר מסוגלת לבצע כל מטלה שרק מוטלת עליה ובצורה מאוד יצירתית ותוך כדי שימת לב מרכזית לכל פרט קטן. כך היא מגיעה להישגים מאוד משמעותיים והיא הצליחה להגיע מאוד רחוק לאורך החיים שלכם.

לפיכך אפשר לומר כי מדובר באישה מעוררת השראה שאפשר ללמוד ממנה המון והיא השיגה לא מעט בחייה ולא בכדי. רבקה סגל זוהי אישה שמאפשרת לנשים רבות אחרות להבין כי אם רודפים אחרי החלומות אין דבר שהוא בלתי אפשרי. כך שמדובר בעניין שבוודאי יעניין כל אחד מכם ותרצו לשים לב כי אתם לומדים ככל הניתן מהניסיון הרב של רבקה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה