6 מנות שיתאימו במיוחד ככיבוד להרמת כוסית

כיבוד להרמת כוסית

לקראת הרמת כוסית אתם מתכוננים עם כיבוד מכבד וטעים.

מה באמת יתאים לכיבוד לרגל הרמת הכוסית? קבלו כאן 6 מנות מיוחדות ומקוריות שישלימו את הטקס ויאפשרו לכם לציין אותו באווירה מיוחדת ועם תחושה של חגיגיות לרגל השנה המתחדשת.

אלו המנות שמתאימות להרמת כוסית

  1. מיני טורטיות – מגש שעליו מסודרות מיני טורטיות הוא אחד הרעיונות הטובים של קייטרינג קאנאפס . הוא מאפשר לכם להגיש מאכל עכשווי בגודל מיני שהוא נוח לאכילה וטעים. את הטורטיות ניתן לגוון בשלל סגנונות ומילויים לפי טעמכם.
  2. לחמניות ביס – אם אתם רוצים להשביע מצד אחד, אך מצד שני לא לתת ארוחה של ממש, לחמניות ביס הם פתרון נהדר. הלחמניות מעוצבות ויפות, ממולאות בממרחים ובירקות, ונותנות גם מראה נפלא וגם חגיגה של טעמים.
  3. קיש צרפתי – מתברר שהקישים אהובים ועדיין פופולאריים. מנת קיש הינה מנה טעימה ומפנקת שיכולה להופיע בשלל טעמים וגרסאות. הצבעים הם חגיגה לעיניים והשילובים חגיגה לחוש הטעם.
  4. פלטת ירקות – ירקות הם הממתק שכולם יכולים לצרוך ממנו בחופשיות ללא ייסורי מצפון. הצבעים והשילובים מעוררים השראה, הרטבים משדרגים וכל אחד מהנוכחים ימלא לעצמו צלחת גדושה שמעוררת תאבון.
  5. פירות העונה – מגש מעוצב ועליו פירות העונה הוא אחד הדברים הטובים. כשמחפשים לפנק עם מנה טעימה במיוחד אבל יחד עם זאת לא מזיקה, משמינה או לא בריאה, פירות העונה זה פתרון מעולה. מגשי אירוח בבני ברק מעוצבים בחן וביד אמן ומציעים לכם את הפתרון המושלם והמתאים ביותר.
  6. אנטיפסטי – אם אתם הולכים על ירקות ורוצים גרסה משופרת ומעובדת, אנטיפסטי זה פתרון מתאים במיוחד. הירקות מעוצבים ומתובלים היטב, המגוון גדול, ורבים הם האנשים שמתחברים לסגנון ונהנים למלא לעצמם צלחת מפנקת.

    >> קראו עוד על מנות שמשדרגות כל הרמת כוסית באתר קאנאפס

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה