מה ההבדל בין שחזור מידע ממחשבי Pc למחשבי Mac

מה ההבדל בין שחזור מידע ממחשבי Pc למחשבי Mac

כאשר בודקים את ההבדלים בין שחזור מידע מדיסק קשיח ממחשבי Pc לבין מחשבי Mac חשוב להבין כי השוני הגדול יהיה באופן השחזור והתוכנות בהן יעשה שימוש. כך למשל, ב mac צפוי להיעשות שימוש בתכנת time machine לשם השגת השחזור הרצוי. לצד זאת ישנם היבטים נוספים כמו האופן בו בנוי המחשב במידה ויש צורך לפרק אותו, כאשר מחשבי מק יותר קשים לפירוק בדורות האחרונים שלהם.

 

הבדלים קטנים – אך עדיין צריך לפנות למקצוענים

 

בין אם תרצו לבצע שחזור מידע ממחשבי Pc ובין אם מדובר על שחזור ממקבוק, יהיה חכם מצדכם לפנות אל מעבדה מנוסה אשר תהיה מסוגלת לבצע את הליך השחזור כאשר היא נחשבת למומחית למחשבים מסוג כזה או אחר. כך תוכלו להיות בטוחים כי העבודה תבוצע על פי הציפיות שלכם וללא יוצא מן הכלל. הרי בוודאי תרצו ללכת על בטוח ולדעת בבירור כי אתם משיגים מענה מצוין בכל הנוגע לאופן השחזור, אז קחו זאת לתשומת הלב שלכם.

 

תיאום מלא בכל הנוגע לשחזור שמוצע לכם

 

אם אתם פונים אל מעבדת טיקטק שחזור מידע כדי שתסייע לכם עם שחזור מידע ממחשבי Pc או מכל מכשיר אחר, יהיה רצוי מצדכם לנסות לתאם מראש מה אתם צפויים להשיג וזאת על מנת להבטיח בצורה מדויקת אם יהיה מדובר במענה הולם וכזה שיצדיק את הכסף שלכם. כמו כן, יהיה ניתן לשאול בנוגע לסיכויי הצלחת השחזור שצפוי להתבצע.

 

תבררו ברשת מידע רלוונטי נוסף

 

אם יש לכם שאלות נוספת בכל הנוגע אל שחזור מידע ממחשבי Pc או מק, דעו לכם כי תוכלו למצוא ברשת את כל המידע בכל הנוגע לכך. אז תנצלו זאת ושימו לב כי אתם מבררים היטב כל פרט בנושא.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה