מה זה O.D.T?

מה זה O.D.T?

סדנאות הכוללות פעילות ODT נועדו לקבוצות וקהלים מגוונים. הם מתאימות מאוד לארגונים, עסקים וחברות המבקשים לקיימם לטובת גיבוש עובדים במסגרת ימי כיף ייחודיים. בנוסף, לפרטיים לטובת מסיבות ימי הולדת, לאירועי בר ובת מצווה ועוד. ניתן למצוא פעיליות למבוגרים או פעילות ODT לילדים בגילאים שונים. החברה המארגנת את האירועים מייעצת, מספקת את המשחקים, ואת הצוות המנהל אותם ומשגיח עליהם, ובמידת הצורך, גם כיבודים ופריטים אחרים משלימים. אופי הפעילות מותאם, כמובן, לאנשים המגיעים, לצרכי ובקשות מפיקי ובעלי האירוע, למקום בו הוא נערך ועוד. המטרה היא הנאה מושלמת והפקת המירב מכל הפעילות.

יתרונות ומטרות

המטרות הן שכל המשתתפים יפיקו הנאות ורווחים אישיים, ייצרו ויהדקו קשרים ועוד. כמו כן, שמקומות העבודה ירוויחו עובדים מיומנים יותר, שייצרו קשרים טובים עם עמיתיהם, שיפתחו מיומנויות ויחדדו אחרות אשר, יתרמו בסופו של דבר, לגיבוש צוות עובדים יעיל ומסור המחוייב לעסק. במסיבות פרטיות – הכוונה היא ליצירת אפקטים מאתגרים ונחמדים המעשירים רבות את התכנים הקיימים. כל התהליך נעשה בשיתוף עם בעלי האירוע ותוך כדי תכנון משותף עימם והתחשבות ברצונותיהם.

משחקים שונים

מדובר על פעילות שחלקה או רבה מתבצעת במקומות פתוחים. לעיתים, אתרים השייכים לבעלי החברה, במקרים אחרים – בנופי טבע ועוד. המשחקים הינם קבוצתיים אשר לכל משתתף בהם יש חלק ומשמעות והוא תורם חלקו להצלחת הקבוצה בביצוע המשימה המוגדרת לפניה. כל אחד יכול לפתח חשיבה יצירתית,  מיומנות טכניות ועוד, ויחד עם זה, לפעול בתוך מסגרת. יש המגלים יכולת מנהיגות ומובילים את המהלכים וכדומה. כל זה יוצר את הגיבוש והאתגרים תורמים לעניין ולהנאה. תחשות הסיפוק בפתרון משימה הינה רבה. כך תורמת פעילות או די טי רבות לכל מי שמזמין אותה ומעוניין בה. מומלץ לארגונים לקיימה על בסיס קבוע ובנסיבות שונות.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה