איך לאתר עורך דין מקרקעין מומלץ?

1888774-min

חשוב להבין כי אחת העסקאות החשובות ביותר שעליכם לבצע היא עסקת מקרקעין. כאשר מדובר בעסקאות של קנייה ומכירה של דירה העולה  ממון רב לכן יש צורך בשירותיו של עורך דין מקרקעין  מומלץ ואיכותי במיוחד  שישמור על הזכויות שלכם במסגרת החוזה.

איך מאתרים עורך דין מקרקעין מומלץ? 

בחרו בעורך דין שמתמחה אך ורק במקרקעין: 

קיימים מקצועות רבים שבהם עורכי דין מתמחים. חשוב לבחור עורך דין שמתמחה אך ורק בתחום זה דבר זה גורם לכם לבטוח בו שהוא מכיר היטב את כל החוקים הנגזרים בעניין זה. אמנם לא קיימת תעודה בתחום המעידה על כך, אך קיימות השתלמויות שעורך הדין חייב לעבור על מנת לעסוק בתחום זה וזאת כדאי לבקש ממנו. 

הזול הוא היקר:

אמנם אתם מעוניינים לשלם את הסכום הזול ביותר אך במקרים כאלו הזול הוא היקר עורך דין שדורש מחיר זול על שירותו מין הסתם לוקח על עצמו תיקים רבים ביותר ומשקיע בהם את המינימום הנדרש לכן כדאי מאד לפחות במקרים אלו לשלם מעט יותר כסף ולזכות לטיפול טוב וראוי בתיק שלכם 

הנסיון חשוב: 

לא להתבייש לשאול את עורך הדין את שנות הניסיון שלו בתחום בעיקר בדגש על  הנושא שאתם מעוניינים בו כדאי גם לבקש ממנו שמות של לקוחות קודמים ולשאול אותם. 

לקחת עורך דין משלכם

כאשר אתם רוכשים דירת מקבלן למשל לא כשאי להסתמך על שירותי העורך דין של החברה. כדאי מאד שיהיה לכם עורך דין משלכם על מנת שהוא ישמור על הזכויות שלכם מול הקבלן עצמו. אמנם תאלצו לשלם שכר טרחה לעורך דין של החברה אך תקבלו את מלוא הזכויות שמגיעות לכם על פי החוזה. למידע נוסף עורך דין שלמה לוי

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה