סמנכ"ל כספים חיצוני לעסק – במה הוא יועיל לך

1960289 (3)-min

אחד מהדברים אם לא החשוב ביותר בכל חברה ועסק הינו הצד הכלכלי, הפיננסי. למעשה עסק שאינו מתנהל נכון באופן כלכלי, צובר הפסדים לאורך תקופה ארוכה, לא יוכל להחזיק מעמד לאורך זמן וככל הנראה ייסגר. משום כך כל נושא התקציב של החברה ולמעשה כל מה שקשור לצד הפיננסי בעסק הינו חשוב ביותר החל מכתיבת תקציב שנתי דרך הבקרה התקציבית ועד כל מה שקשור להתנהלות מול רשות המיסים וכדומה.

 

מה תפקידו של סמנכ"ל כספים בארגון?

סמנכ"ל כספים הינו אחד מהתפקידים הבכירים בחברה ולמעשה הוא כולל בתוכו מכלול של תחומי אחריות החל מגיבוש אסטרטגיות שונות כולל הניהול שלהם, הטמעה של שיטות וכלים בארגון אשר יסייעו לאותו ארגון לצמוח, להתפתח ולגדול מבחינה רווחית. תפקידו כולל בין היתר עמידה בתקציב של החברה תוך כדי חסכון במקומות שאפשר, להביא ראיה רחבה וכוללנית לתוך תפקידו ולקחת חלק בקבלת החלטות מהותיות אשר משפיעות על הצד הכלכלי של הארגון.

 

מדוע כדאי להביא סמנכ"ל כספים חיצוני לחברה?

סמנכ"ל כספים חיצוני נותן מענה לעסקים קטנים ובינוניים אשר זקוקים לליווי מקצועי אך אין להם צורך באדם במשרה מלאה אך מעוניינים בניהול כספים מקצועי. מעבר לכך לעיתים עיניים של אדם נוסף, אדם שהוא מחוץ לארגון יכול להביא רעיונות ופתרונות שונים אשר יוכלו להגדיל את המכירות ולהקטין את ההוצאות ובכך להגדיל את רווחיות העסק. ליווי של איש מקצוע בעל ידע וניסיון אשר יסייע לקבוע את התקציב השנתי ולנהל את הבקרה התקציבית בצורה טובה, יעילה ונכונה ועוד. כמו כן סמנכ"ל כספים חיצוני מביא עמו ידע וניסיון נוספים אליהם הוא נחשף ומביא איתו הבנה של הסביבה העסקית בה פועל הארגון מה שעוזר לצמיחה והגדילה שלו.

 

לחצו כאן כדי לקרוא עוד על שירות ניהול פיננסי חיצוני לחברות.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה