הדפסת צ'קים ממוחשבים – מה זה אומר?

הדפסת פנקסי צ'קים

חשבתם להזמין פנקס צ'קים? הייתם סבורים שמה שאתם צריכים זה לפנות אל הבנק שלכם, פיסית או באמצעותה אתר? זהו שלא. רעננו. הכירו את האופציה החדשנית והמזמינה של הדפסת צ'קים ממוחשבים. במה דברים אמורים? מדובר על פתרון חדשני ומתקדם בו כל בעל עסק, מנהל ארגון וכל מי שעושה שימוש מרובה בצ'קים, יכול לשנות לטובה את העיצוב של הצ'קים. וזאת באמצעות עיצוב ממוחשב ומתאים לקונספט העיצובי שלו.

אז מה זה באמת אומר?

אז כיום ניתן לבצע הדפסות של צ'קים בבית דפוס שמתמחה בהדפסה מסוימת זו. חשוב להבין כי אין כאן הדפסה שגרתית וסתמית שמבצעים אותה בכל מדפסת. אלא יש בנושא זה תקנים מיוחדים והגדרות שמשפיעות על האפשרות להדפיס את הצ'קים השימושיים והקבילים אשר יכובדו בכל מקום. הדפסת הצ'קים מתבצעת ישירות מול תוכנות ניהול החשבונות בהם משתמשים בבית העסק או המוסד. וההדפסה נעשית בהתאם לתקן 501. מה שאומר שכל התהליך של הנפקת הצ'קים יכול להיות קליל, מהיר, והכי חשוב – בטוח וקביל.

איפה מבצעים את ההדפסה הזו?

היות והדפסת פנקסי צ'קים זו לא פעולה שמבצעים אותה בכל בית דפוס, אלא רק מול חברה שמתמחה בנושא זה ומציעה מענה מקיף ומותאם לצורך של כל לקוח. חשוב לאתר חברה אשר עושה את העבודה הזו באופן הבטוח והנכון. זה כולל את האמינות של הצוות כמו גם את ההתאמה של הממשק לתוכנות השימושיות אצלכם. מלבד זאת חשוב לבדוק את ההלימה מול תקני הבנק והשימוש בהולוגרמות הבטיחות. כי ככלות הכול צ'ק הוא לא רק מסמך מעוצב ונעים לעין, אלא מסמך בעל משמעות כספית וגם משפטית. ורק אם הוא מודפס בבית דפוס מתאים ומומלץ, אפשר להשתמש בצ'קים!

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה