כך תמצאו קונה רכבים לפירוק בירושלים אמין וטוב

1404915-min

עם אינספור רכבים שמורדים מהכביש מידי יום, חשוב להכיר דרך מקובלת לעשות מזה גם כסף. שליחת רכב לגריטה או לפירוק, היא המעשה הטוב ביותר שניתן לעשות עם רכבים שכבר אינם בשימוש ומהווים סכנה למשתמשי הדרך.

 

כך תמצאו קונה רכבים לפירוק בירושלים אמין וטוב

מחפשים איך להיפטר מהרכב שלכם בדרך מקורית? הכירו את חברות הגריטה ופירוק הרכבים הטובים ביותר באזור ירושלים. שם תוכלו לשים את רכביכם שכבר אינם בשימוש, ואפילו להרוויח עליהם כמה אלפי שקלים – תלוי בסוג ומצב הרכב.

 

מחזור רכב ופירוק

מפרקי רכבים וממחזרי רכבים, יכולים לייצר כמויות גדולות של פסולת כאשר הם מעבדים כלי רכב הנמצאים בסוף החיים. צריך לנהל את הפסולת הזו כראוי. לצורך כך ישנם חברות גדולות לגריטת רכבים שעושים בברזל הרכב שימוש חוזר לתוצרת חדשה ושונה.

פעילות זו יכולה לכלול פירוק, ריסוק רכבים (להובלה למחזור גרוטאות) וניקוי חלקים. התעשייה מפנה כמויות משמעותיות של פסולת מזרם הפסולת אולם עם זאת, הפעילות עשויה לגרום נזק סביבתי משמעותי באמצעות שחרור מזהמים לאיכות הסביבה ולכן, תכנית ניהול סביבתי הינה מכרעת.

 

גריטת רכב בירושלים

יש לכם רכב ישן שאתם מנסים להיפטר ממנו? אתם לא יודעים מה לעשות עם הרכב שסבא השאיר בגראז'? אולי הרכב שלכם עבר תאונה שאינה מאפשרת לו נסיעה חוזרת בכבישי הארץ? בדיוק בשביל מצבים כאלה קיימים חברות המציעות גריטת רכבים.

בגדול, אתם מביאים את הרכב שלכם לאחד ממוקדי הגריטה הפרוסים ברכבי הארץ, מקבלים כמה אלפי שקלים על הרכב שלכם (תלוי מאוד בסוג הרכב ובמצב שלו). כך, נדאג להשאיר את הרכבים הלא תקינים מחוץ לכבישי הארץ ולמנוע סכנות מיותרות.

 

למידע נוסף – גריטת רכבים בירושלים.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה