סדנאות מנהלים, קורסים למנהלים המבקשים להישאר עדכניים

קורסים למנהלים

כחברה לייעוץ ארגוני, פיתוח עסקי והדרכת מנהלים ועובדים אנו משנת 2006 מעניקים מגוון רחב של תוכניות הכשרה לעובדים ומנהלים. מעבירים סדנאות למנהלים, קורסים למנהלים ומתמקדים בפיתוח העצמה והכשרת עובדים ומנהלים במגוון רחב של תחומים בתעשייה בארץ.

עדכן את "ארגז הכלים הניהולי"

אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של תכנים המיועדים למנעד רחב של עובדים ומנהלים שאמורים לעדכן את ארגז הכלים המקצועי והניהולי שלהם. אנו מעניקים אסטרטגיות ניהוליות חדשות ומעודכנות יחד עם סט כלים למשתתפים על מנת להשיג את התפוקות הטובות ביותר ממנהלים ומהעובדים שסרים למרותו. הקורסים והסדנאות למנהלים שאנו מציעים מתמקדים בפיתוח מיומנויות ורכישת כלי ניהול חדשים ומיועדים למנהלים בדרגי הביניים, מנהלי מחלקות ומנהלי תחומים או לבעלי עסקים ומנכ"לים בתחילת דרכם,

קורסי מנהלים – מאד כדאיים הם

כיום כיזם בעלים ומנכ"ל אתה בטוח מסכים כי ההשקעה בהון האנושי אצלך בחברה – היא השקעה במביאה לערך מדיד רב. כידוע לכולנו ניהול הוא מקצוע בפני עצמו. מקצוע רב ענין ורב שחיקה שהמצטיינים בו חייבים לשמור על עדכנות מקצועית. כולנו נסכים גם לאמירה שלפני שנצליח לנהל אחרים? נכון כי נדע לנהל את עצמנו.

אימון ומנטורינג אישי

הקורסים למנהלים עשויים להתאים גם לך. קורס מנהלים בפורמט מנטורינג עסקי "אחד על אחד" שאמור להיות מותאם ללוחות הזמנים שלך כמנכ"ל. בסדנאות מנהלים, בקורסי המנהלים ובליווי האישי נתמקד בשיפור מיומנויות ניהול מנהיגות והנעת צוותים. נלמד לאתר את הפרטו, ולאחר מכן נלמד את היתרון באיתור הפרטו של הפרטו ככלי ניהולי המפריד בין הטפל לעיקר.

למה זקוקים לקורסי מנהלים?

במאה ה- 21 השווקים הופכים ליותר ויותר תחרותיים. הלקוחות הופכים לפחות נאמנים ופחות מוכנים לקבל מוצר או שירות שלא עומד בתחרות? מכך אנו או אתם כמנהלים מחויבים להתמודד בסביבות עבודה ניהוליות מאד תחרותיות מאוד לא יציבות, דינמיות. כמנהלים עליכם להתמודד עם משברים, אתגרים ואו חידושים ושינויים. מתברר מעל לכל ספק כי גם מנהלים מצטיינים ואפילו מנכ"לים נדרשים לעדכונים מקצועיים, השתלמויות וכלים להתפתחות מקצועית הניתנים באמצעות סדנאות למנהלים, קורסי מנהלים ותוכניות פיתוח מנהלים.

נכון כי תבחרו לעבוד איתנו!

המטרה שלנו פשוטה ומאד מוגדרת וממוקדת: אנו מבקשים שבסוף הסדנא או קורס המנהלים נצליח לשמור את המשתתפים מעודכנים לכל החידושים בשוק הניהול, המכירות, השיווק והנעת צוותים. זאת ועוד, אכנס להכיר לעומק את דפוסי העבודה ואת התהליכים בארגון ורק לאחר מכן אציג בפניך מבחר של תכנים שיהוו את הבסיס לתוכנית המנהלים הפנים ארגונית גם אצלך. נבצע בה תיקונים ותוספות, נקבע יעדים ומטרות להשגה ונתחיל בתהליך העצמה ופיתוח מנהלים אצלך.

פגישת סיעור מוחות במתנה

היה ואתה נופל בקטגוריה של חברה או עסק משפחתי קטן המעסיק בין 25-80 עובדים ועד עכשיו נמנעת להשקיע בפיתוח והכשרת עובדים ומנהלים בגלל המחיר? בגלל שחשבת שאתה ארגון קטן מידי? בגלל שאולי שמעת ואו חווית בעצמך הרצאות אווירה לא מספיק מקצועיות – אנו מבקשים בפעם הראשונה להציעה לך חוויה מתקנת. להציע לך "טעימה" – מפגש היכרות- מפגש סיעור מוחות במתנה.

שווה כי נכיר

מפגש שיעסוק בבחינה משותפת של ההיגיון להשקיע בתוכנית מנהלים פנים ארגונית. התרומה השולית של קורס מנהלים פנים ארגוני עשויה להיות חשובה מאד להמשך הפעילות העסקית שלך. אנו כיועצים ארגוניים המתמחים גם בפיתוח והדרכת מנהלים ועובדים חושבים שההשקעה בפיתוח ההון האנושי היא השקעה נבונה. אשמח להיות לצידך לאורך התהליכים. תרגיש חופשי לקבוע איתי פגישת חשיבה ראשונית ללא עלות. תרגיש חופשי לצלצל אלי 0544814332

המחברים:  עדן יצחקי  ומיקי הכרמלי

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה