פשיטת רגל – איך מתמודדים?

עו

החוק בישראל ניצב לצדו של אדם אשר חווה פשיטת רגל. וזאת בגלל המציאות הכאובה בה אנשים שהגיעו לשלב זה אבדו את השליטה על הפן הכלכלי של החיים שלהם, והסיכוי לתפוס חזרה את המושכות היה נמוך מאוד. מה שאומר שבגין נפילה כלכלית התרסקו החיים של האנשים הללו, והסיכויים לשיקום היו נמוכים מאוד. מסיבה זו חוקקו חוקים אשר המטרה שלהן הינה ללוות את פושט הרגל בתהליך המורכב הזה. כאשר מטרת העל הינה להביא לו תועלת. וזאת באמצעות יד מושטת שמובילה אותו בתקופה קשה זו, ומגנה על הזכויות שלו.

להתמודד נכון

אדם שהגיע למצב כזה חייב להיות מלווה בעו"ד פשיטת רגל. וזאת כדי לבדוק בצורה יסודית את הזכויות ואת החובות שלו, ולמצוא את הדרך להוביל את התהליך האישי שלו בצורה הנכונה ומתאימה ביותר. וזאת כדי למקסם את הזכויות שמגיע לו כחוק, ולמנוע מהתובעים להלחיץ ולתבוע אותו מעבר לגבול היכולות שלו. כי כאשר לפושט רגל אין יכולת לעמוד בתשלומים הלחצים והתביעות לא יוכלו לקדם דבר. ומנגד – התובעים לחוצים לקבל את כספם חזרה והם סבורים שאם הם יחזרו וידרשו את הכסף יש להם סיכוי לקבל אותו. כדי למנוע את הסיטואציה המכאיבה הזו שמסיטה את ההתמודדות למחוזות בלתי יעילים יש לצאת לדרך מגובים בעורך דין מומחה לתחום פשיטת רגל.

יכולת החזר והתנהלות כלכלית נכונה לשיקום

פושט הרגל יצטרך לעבור תהליך בו יוגדר מהי יכולת ההחזר החודשית שלו, בהתאם להכנסות הנוכחיות שלו ולפי ההוצאות הקיימות. כמו כן יסוכמו כל החובות שלו ויגובש הסכם החזר הלוואות. כך שהוא יעשה את המרב מבחינתו, ואילו הנושים לא יוכלו להטריד אותו בגין החובות הנותרים. כך נסללת בפניו הדרך לצאת מהבוץ הכלכלי.

קראו עוד על: מחיקת חובות בהליך פשיטת רגל 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה