כמה עולה קלנועית?

קלנועית

בגיל השלישי זה כבר לא דבר פשוט להיכנס אל כלי רכב ולתפעל אותו. זה גם לא דבר פשוט להוציא סכומי כסף גבוהים עבור רכישה ותחזוקה של כלי רכב מנועי. אחד מן הפתרונות שנוצרו במיוחד עבור אנשים שנמצאים בגיל השלישי ומתקשים לנוע באופן חופשי הוא הקלנועית, אשר בתחילת דרכה נראתה כמו דבר שיהיה רלבנטי אך ורק לאנשים שגרים במושב או כאלה שלהם יש כסף עבור סוג כזה של פינוק יוקרתי. בפועל? כמות האנשים בגיל הזהב שמוצאים לנכון לבצע שימוש בקלנועית רק הולכת וגדלה, ואיתה גם כמות הקלנועיות שמגיעות כבר בכל מיני טווחים של מחירים.

מקבלים יותר – משלמים יותר

אז כמה עולה קלנועיתזה בהחלט נכון לומר כי טווח המחירים עבור קלנועיות הוא מאוד רחב, ובצד אחד ישנם דגמים שיכולים לעלות כמה אלפי שקלים בודדים, ומנגד ישנם אותם דגמי קלנועית שכבר עולים 15 אלף שקלים ואף יותר מזה.

אבל ממה מורכב ההבדל הזה של העלות? בדרך כלל הדגמים שבהם יש הרבה יותר אבזור ונוחיות הם גם אלה שיעלו הרבה יותר. דגמים שמגיעים עם גגון מובנה, דגמים המתקפלים למידה מזערית ונוחה לאחסון ודגמים שמאפשרים נסיעה נעימה יותר וארוכה יותר, דבר שיכול להתאים לאנשים הזקוקים לקלנועית לנסיעה לטווחים ארוכים.

קלנועית יד 2

להשקיע בקלנועית זה דבר חכם, באופן הזה יכולים ליהנות מניידות מושלמת ללא תלות בתחבורה הציבורית או בזמינות של בני המשפחה כדי להשלים את כל משימות החשובות ואת אלה שנחשבות בתור משימות פנאי. הקלנועית הביאה לקהל בני הזהב את הדרך הכי טובה לעצמאות מהבחינה הזו, והמחיר יכול להיות גם הרבה יותר נוח ברגע בו משכילים לחפש אחר קלנועית משומשת שמחירה ירד בשל כך במקום לשלם הרבה יותר בבור דגם חדש.

> קראו על קלנועית זוגית בלינק

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה