ניהול מצבי משבר – דבר ראשון אל תילחצו

ניהול מצבי משבר

נקלעתם למצב של משבר בעסק שלכם? זה בדיוק הזמן לומר לכם שאין לכם מה להילחץ אבל כן יש משהו שעליכם לעשות בהקדם האפשרי. אז איך יוצאים ממצב "משברי" ולמי לפנות בזמנים בהם העסק עומד לקרוס?

ניהול מצבי משבר – דבר ראשון אל תילחצו

ניהול משברים בתקשורת למשל יכול להיות אחד הדברים המסובכים לניהול ושיש לנהל אותן בצורה טובה על ידי אנשים המוסמכים לכך, כדי להביא את ניהול המשבר למקום טוב ולא לידי קריסה. חשוב להיוועץ עם הגורמים המתאימים ביותר לכך, כדי לא ליפול בפח.

כיצד עובדת מערכת יחסי ציבור?

יחסי ציבור כמקצוע, נחשבים לרוב לא יותר מאשר מערך פשוט של טקטיקות. לעתים קרובות, אנשים המקצועיים מוצגים בתקשורת ובתרבות הפופולרית כקבוצה של מתכנני מפלגות עם ריקות ראשים או מתלים מתעתעים שמוכנים לומר דבר כדי לקבל פרסום עבור לקוחותיהם.

באילו כלים משתמשים יח"צנים?

יח"צנים כמו כאן משתמשים בדרך כלל במהדורות חדשות, מסיבות עיתונאים, אירועי תקשורת, עלוני עובדים – נחשבים כטקטיקות נפרדות שלעיתים רחוקות אם בכלל מונעות על ידי אסטרטגיה שבסיסה ועוד.

איך במוצעת אסטרטגיית יח"צ?

בשלב מסוים, האסטרטגיה חייבת להיות מבוצעת על ידי רשת עובדים מורחבת וגיאוגרפית. זה המקום בו אסטרטגיית התקשורת הופכת להיות מכריעה. 

אם לחברה יש רישום ארוך של מאבק עם עובדיה בנושאים כמו שכר, הטבות, ייצוג באיגוד, תוכניות לטיפול בילדים או בטיחות במקום העבודה, יהיה קשה הרבה יותר לקרוא להם לצאת לביצוע יוזמה חדשה שמטרתה לשפר את הלקוחות.

כאשר ארגון מפתח תוכנית אסטרטגית, הוא בדרך כלל עושה זאת עם מספר קטן יחסית של מנהלי מפתח. מנהיגים אלה בוחנים את נקודות החוזק של החברה, את הארגון שלה, אתגרים מאתגרים ובעיות פוטנציאליות שעלולות להתעורר.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה