ייבוש חול רטוב – לבצע את זה בצורה נכונה

1410885-min

כשאנחנו חושבים על חול רטוב, אז בדרך כלל המחשבה שלנו היא על חול בגינה או בחצר, חול שנרטב כתוצאה ממי גשמים או כתוצאה מפיצוץ בצינור מים או מכל סיבה אחרת. מה שאנחנו לא חושבים עליו הוא, שייתכן מאוד שמתחת למרצפות בבית או בעסק שלנו, יש גם חול רטוב, והוא יכול להשפיע בצורות שונות על איכות המבנה והתפקוד שלו.

עכשיו צריך לומר, לא מדובר במצב שכיח. אנחנו לא מתמודדים עם סיטואציה זו לעיתים תכופות. מן הסתם זה יקרה, כאשר הצנרת במבנה שלנו תיהרס או כאשר תהיה הצפה של המבנה כתוצאה מבעיה חיצונית כזו או אחרת. בשני המקרים, עלול להיווצר מצב בו המים יחלחלו פנימה (או שהם כבר נמצאים מתחת למרצפות), ואז החול שנמצא שם פשוט יירטב. זה יכול לגרום נזק גם למערכות תת קרקעיות, וכן זה יכול לגרום לנזק משמעותי עבור המרצפות עצמן.

לכן, חשוב מאוד שאנחנו נשכור גורם מקצועי שידע איך לאבחן את הבעיה וכיצד לטפל בה בצורה נכונה. מן הסתם, הוא יבחן ממה נובעת הבעיה, איך היא התפתחה וכיצד יש לטפל בה, על מנת שנוכל לחזור ולהשתמש במבנה בצורה סדירה.

 

ייבוש זה הפתרון

כמובן, שאם החול הוא רטוב אז הפתרון היעיל והחסכוני ביותר הוא פשוט לייבש אותו. אנחנו לא יכולים להחליף את החול מן הסתם, אנחנו גם לא יכולים לבנות משהו מעליו או כל דבר אחר, שכן זה לא מתאים לתכנון של המקום.

לכן הפתרון הטוב והיעיל ביותר, הוא פשוט לנסות ולייבש את החול באמצעים שונים, באמצעים מקצועיים, ובצורה כזו נוכל לטפל בבעיה כמה שיותר מוקדם, כמה שיותר מהר ובצורה אפקטיבית.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה