יתרונות בהתמחות עו"ד במקרקעין

פינוי שוכר

רכישה, מכירה והשכרה של נדל"ן מתרחשות כל הזמן בארץ ומסביב לעולם. הדרך לעשות את שלוש הפעולות הללו בצורה הכי חכמה עוברת דרך אדם עיקרי אחד, וזה עורך דין בתחום המקרקעין שלו יש את הסמכות וההסמכה לבצע סוגים שונים של מהלכים עבור הלקוחות שמגיעים אליו לעזרה מקצועית בעניין.

רכישה של דירה

תהליך של רכישת דירה הוא תהליך שבו אדם מוציא הרבה מאוד כסף, למעשה, את הסכום הכי גדול בימי חייו בבת אחת עבור נדל"ן. רכישה כזו נעשית בליווי של עורך דין בתור ברירת מחדל מכיוון שאף אדם לא רוצה לגלות כי ההשקעה שהוא מבצע היא בעייתית, ועורך דין דואג לאינטרס של הרוכש בכל שלב ושלב החל מבירור הפרטים של בעלי הנכס ועד לבירור הפרטים לגבי הנכס עצמו במנהל מקרקעין.

פינוי של שוכרים

אנשים שלהם יש נכס לפעמים נתקלים בבעיה של פינוי השוכרים מהדירה. אנשים אשר מנצלים לטובתם את היותם דייר מוגן. איך מפנים אותם זו אכן שאלה משפטית גדולה, ועו"ד מקרקעין בהחלט בא לעזרת הבעלים של הנכס ומביא את היכולות המשפטיות שלו בתחום לשם פינוי שוכר בצורה הכי מזורזת שאפשר.

מכירה של דירה

יש אנשים שמוכרים נכס כי הם עוברים לדירה אחרת ויש אחרים שרוצים לממש את הרווחים שלהם עבור אותה נכס שקיים בבעלותם. בכל מקרה ליווי של עו"ד אשר מתמחה בתחום מקרקעין באה לידי ביטוי גם בתהליך של המכירה, כאשר הנכס עובר בעלות רק לאחר שמוודאים כי הכל נעשה בצורה כשורה ולפי דין, כמקובל במכירת נדל"ן.

מיסוי על נכסים בהשכרה

ברגע בו לאדם יש רק נכס אחד שבו הוא גר הוא משלם מיסי מדינה באופן שוטף, ולא בשעה של מכירה או קניה. אם לאדם אחר יש נכסים מספר שאיתם הוא משתמש לשם רווח על ידי השכרה, הוא יצטרך לשלם כל מיני מיסים למדינה. כאן ניתן לייעל את הסכומים שמשולמים על ידי הבנה יותר מעמיקה של הדרך החוקית בתחום המקרקעין להוריד עלויות ובכך להגדיל את אחוזי הרווח מכל דירה או משרד שנמצאים בהשכרה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה