כמה עולים שירותי שמאי רכב?

שירות של פירוק רכבים

כל שירות אותו אנחנו מזמינים כרוך בתשלום. התשלום נקבע לפי פרמטרים שונים שמשפיעים על המחיר של השירות. כמובן שכל נותן שירות מתמחר את השירות שהוא מספק בשיטה משלו, כך שיהיה לו שווה וכדאי לספק את השירות ללקוחות.

מה משפיע על מחיר השירות?

מחיר של שמאות רכב מורכב ממספר מרכיבים, קראו גם באתר https://www.kalgad.co.il. כל אלו משפיעים על המחיר הסופי אותו קובע השמאי תמורת השירות אותו הוא מבצע.

  • המקצועיות של השמאי והוותק שלו בתחום הם ערכים בעלי חשיבות רבה. כיוון ששמאות הוא תחום שהידע בו נצבר ומשתכלל משנה לשנה. ככל שהשמאי וותיק יותר ובעל ידע עשיר, כך הוא יוכל לגבות מחיר יקר יותר תמורת השירות.
  • יש הבדל בין שמאי רכב עצמאי שמציע את שירותיו ללקוחות קצה, לבין שמאי רכב שעובד כשכיר בחברה. בעוד שכאשר מזמינים שמאי מטעם חברה החברה היא זו שקובעת את המחיר, וגם גובה את התשלום, הרי שכאשר מדובר על שמאי עצמאי ההכנסה כולה שלו. לא פלא שכאשר פונים אל חברה המחיר עשוי להיות יקר. אם כי יש לקוחות שלא יוותרו על השם של החברה כדי להיות בטוחים שיש גוף אמין ומוכר שעומד מאחורי השמאות.
  • המורכבות של השירות משפיעה אף היא על המחיר. נניח שמדובר על שירות בזמן מסוים, או על צורך להגיע לאזור מרוחק. כל אלו משליכים אף הם על המחיר, כיוון שהם מהווים הוצאה עבור נותן השירות שטורח ומשקיע משאבים כמו זמן וכסף בנתינת השירות ללקוח.

קבלו הצעת מחיר

כדאי במקרים רבים לפנות אל יותר משמאי רכב אחד כדי לקבל הצעת מחיר (יש כיום מבחר בעלי מקצוע בכל הארץ, יש שמאי רכב בקריות למשל ויש גם במרכז ובדרום הארץ). אם יש לכם את הזמן ואתם לא לחוצים אתם בהחלט יכולים להרשות זאת לעצמכם. כך תוכלו לקבל מושגים בעניין וללמוד את השטח לפני שאתם מזמינים שירות. לאחר שיש לכם יותר מהצעת מחיר אחת, אתם יודעים טוב יותר את אשר לפניכם. יש לכם מידע על התחום ועל התמחור של השירות אותו אתם צריכים לקבל. אתם מכירים יותר משמאי רכב אחד שיכול לענות על הצורך שלכם. ומתוך הידע הזה אתם מוזמנים לבחור שמאי רכב מומלץ שהמחירים שלו משתלמים.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה