סילר לבטון – למה הוא מועיל?

סילר לבטון

סילר לבטון, אז מה הוא בעצם הסילר הזה ולמה הוא נקרא כך? סילר מגיע כפתרון מעולה לאטימת משטחים שלא נבנו כמו שצריך או נסדקו עם השנים שאותם נרצה לאטום כמה שאפשר. למשל כריצוף או כחיפוי לקיר מאבן ולריצוף משטחי בטון מכל הסוגים שלתוכם מחלחלים נוזלים מכל הסוגים כמו שומנים, מים, ולכלוך המצטבר לכתמים לא רצויים.

כמה זמן סילר מחזיק מעמד?

תוחלת החיים של כל סילר תמיד תהיה תלויה במספר פרמטרים כמו סוג התשתית, סוג האבן, סוג השיש, ועד כמה הסביבה חשופה אליו ולתנאי מזג אויר באזור בו הוא נמצא. סוג ואיכות הסילר מאוד תשנה לנו מבחינת אמידותו לפרק זמן מסוים אך סילר כמו סילר, בנוי להחזיק שנים ללא החלפה או שיפוץ מחדש.

איכות הביצוע של סילרים מצטיינים, אמור לתת הגנה לאורך שנים בעוד שסילרים נחותים עלולים להישחק ולהעלם לאחר מספר חודשים. כדאי יהיה לבדוק טוב לפני שרוכשים אחד כזה. תוחלת החיים של הסילר, על חזיתות מבנה ארוכה משמעותית מאשר על רצפה. ככל שהסילר יחדור עמוק יותר לתשתית מקום העבודה, כך תוחלת חייו תהיה ארוכה ומחזיקה יותר.

האם הסילר ניתן לשימוש עצמי או שנהיה חייבים איש מקצוע

כל סילר, ברמת העיקרון, ניתן ליישמו באופן עצמאי ללא התערבות איש מקצוע כזה או אחר. כל עוד נצמדים להנחיות היצרן, קראו על כך באתר מוביל לחומר איטום גגות, התוצאות יהיו יפות ומשכנעות מספיק לצורך אטימות משטח העבודה. עם קצת קרע בסיסי בהכנת הסילר ומריחתו במקום הרצוי, תוכלו באמת לעשות זאת בעצמכם.

כמובן שעם הניסיון, מגיעה ההתמקצעות בו ואיש מקצוע טוב יכול להימנע מטעויות שאדם שאינו מיומן לא ידע לקיומן. במידה וכן החלטתם ליישם את הסילר בעצמכם, רצוי להתנסות במקטע ניסוי ולוודא שהתוצאה שהתקבלה לשביעות רצונך ורק אז להמשיך את היישום.

אמצעי זהירות שכדאי לנקוט בעת שימוש בסילר

חומרים על בסיס אלכוהול מכילים מרכיבים שונים ומסוכנים אשר עלולים להזיק בחשיפה ממושכת. רצוי להימנע ממגע עם העור והעיניים. בשעת היישום, חובה לעבוד עם כפפות אטומות לגמרי, נעלי עבודה, משקפי מגן ומסיכה להגנה על דרכי הנשימה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה