יתרונות וחסרונות של סוגי פחי אשפה לרחוב

סוגי פחי אשפה לרחוב

רוב האנשים עוברים ליד פחי האשפה ברחוב, מבלי לתת עליהם את הדעת. עבור רובינו מדובר על כלי שימושי, שהמטרה העיקרית שלו היא איסוף של זבל. אך למעשה, חשוב להבין כי פח איכותי וטוב, יכול להוות את ההבדל בין רחוב שנראה אסתטי ונעים, לבין רחוב ששורר בו ריח נורא ואווירה לא נעימה בכלל. לכן חשוב להיות מודעות לכל היתרונות והחסרונות של סוגי אשפה לרחוב, היות והם אומנם נראים חסרי משמעות, אך למעשה הם משפיעים רבות על המרחב הציבורי כמעט כמו ספסל ממתכת העומד ברחוב. כל עירייה יודעת שכאשר בוחרים פח לרחוב, יש צורך להתחשב גם בסוג הפח עצמו, מבחינת העמידות והיציבות שלו לאורך זמן, וגם בעיצוב החיצוני שלו. בדיוק כמו שניתן דגש לספסלי רחוב מעוצבים, מתקני אופניים צבעוניים ומקומות ישיבה בעלי אלמנטים פיסוליים, כך בדיוק יש לנהוג לגבי פחי הרחוב. מעבר לפונקציה הפרקטית שהפח אמור למלא, הוא יכול גם להוסיף המון לעיצוב הכללי של המרחב הציבורי שלנו.

יתרונות וחסרונות של סוגי פחי אשפה לרחוב

כאמור, ניתן היום למצוא סוגים שונים של פחי אשפה לרחוב כמו גם מגוון דגמי פרגולות לרחוב, החל מפחים פשוטים העשויים מפלסטיק קשיח ועד לפחים איכותיים יותר העשויים מנירוסטה. חשוב כמובן לבחור להשתמש בפחים עמידים , בעלי אורך חיים גבוה יותר ויכולת מעולה להכיל כמויות גדולות של פסולת. כמו כן, חשוב לתת את הדגש על היכולת לשטוף בקלות את הפחים, היכולת של הפח להתמודד עם חומרי ניקוי חזקים וכמובן העמידות שלו בפני זריקות, בעיטות ומגוון נוסף של מצבים שבו הוא יכול להימצא.

חשוב לזכור כי ניתן למצוא פחי אשפה לרחוב בגדלים שונים. כאשר מדובר על רחוב ראשי למשל, יש צורך בפחים גדולים יותר, היות וכמות האנשים רבה יותר ולכן יש צורך להתמודד עם כמויות גדולות יותר של פסולת. מצד שני, כאשר מדובר על רחוב קטן ושקט יותר, ניתן בהחלט להסתפק בפחים קטנים יותר, שיתפסו פחות מקום. ניתן למשל להזמין פחים מנפח של 140 ליטר ועד לנפח עצום של 1100 ליטר. כמו כן, ניתן להזמין פחי פלסטיק קשיח המגיעים עם מכסים, דבר ששומר על סביבה נקייה יותר.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה