איך לגו מלמדים את ילדיכם תכנון ופתירת בעיות

לגו ופתירת בעיות

אחד המשחקים הפופולאריים ביותר מאז ומתמיד הוא הלגו. הלגו מורכב מחלקי הרכבה בגדלים שונים, אשר ניתן לחבר אלו לאלו ולהפיק מכך מבנים שונים, דמויות שונות, צורות שונות ועוד. לגו LEGO הוא בהחלט משחק חובה בגילאים שונים, כאשר יש להתאים את סוג הלגו לגיל הילד. במשחק הלגו יש לא מעט יתרונות. ראשית כל, מדובר על משחק אשר יכול להעסיק ילדים באופן הטוב ביותר למשך פרק זמן משמעותי. שנית, מדובר במשחק אשר בו הילד שלכם לומד לתכנן נכון דברים ואף לפתור בעיות.

כיצד לגו מסייע לילדים בתכנון ופתירת בעיות

כאמור, הלגו הוא משחק אשר ניתן לרכוש לילדים במגוון גילאים, כאשר בכל גיל חלקי הלגו יהיו בגודל המתאים. כך לדוגמא: עבור ילדים בגילאי שנה עד שלוש שנים, הרי שחלקי הלגו יהיו גדולים על מנת שלא יסכנו את הילדים, ראו מוצרי תינוקות בטויז אר אס. החל מגיל 5, ניתן להעניק לילדים חווית משחק בלגו המכיל בו חלקים קטנים. כאמור, הלגו איננו מהווה רק הנאה עבור הילדים בעת המשחק בו, אלא, משחק בלגו מלמד את הילדים כיצד לתכנן דברים באופן נכון וכיצד לפתור בעיות. כיצד? בנייה בלגו דורשת שימוש בחלקים שונים, על מנת לממש את המטרה ההתחלתית של הילד ולבנות את מה שהוא שואף לבנות. אם הילד נתקל בבעיה כלשהי בתהליך ההרכבה, הרי שעליו לשנות את התכנון הראשוני שלו הנוגע לאופי הבנייה ולחשוב מה יכול לפתור את הבעיה שלו. איזה חלק עליהם להסיר ובאיזה חלק כדאי להם להחליף את החלק אותו הם מסירים. אין ספק שלגו הוא משחק שמאפשר לילד להסיק מסקנות גם לחייו שלו ולפתור את בעיותיו בדרכים יצירתיות.

היכן ניתן לרכוש לגו

כיום ישנם משחקי לגו מקוריים ושלא מקוריים. אם חשוב לכם המקוריות של הלגו, חשוב מאוד לרכוש אותו בחנות המציעה את המוצר האמיתי. מלבד זאת, חשוב מאוד לוודא כי החנות מציעה רק משחקים איכותיים עבור ילדים, אשר בטוחים לשימוש וכי המחיר אותו החנות מציעה על המשחקים הינו מחיר אטרקטיבי ומשתלם לכל כיס.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה