הדפסת צ'קים בדידים – זה אפשרי

הדפסת צ'קים בדידים

אומנם בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות מעבר משימוש בצ'קים לשימוש בכרטיסי אשראי ובאמצעים אחרים, הרי שעדיין אנחנו יכולים למצוא שימוש ניכר בצ'קים במקרים רבים, בוודאי כאשר מדובר בעסקים אשר מבצעים תהליכים שונים, בין אם מדובר ברכישת מוצרים ושירותים ובין אם מדובר בצרכים אחרים.

במצבים רגילים, נהוג להזמין פנקסי צ'קים מהבנק, אך כיום אנחנו יכולים למצוא דרכים נוספות בעזרתן אפשר להדפיס צ'קים לצרכים שונים, כולל אפשרויות של הדפסת צ'קים בדידים למצבים משתנים, קרי הדפסה לצורך עניין נקודתי כזה או אחר, בין אם מדובר במקרה בו יש צורך לשלם באופן מיידי, במקרה חירום או כל מקרה אחר.

בכל אחד מהמקרים הנ"ל, לא נדרש מאיתנו שום דבר מלבד חיבור אל תוכנה מיוחדת שמאפשרת לנו להדפיס צ'קים בדידים או פנקסי צ'קים, הכל כמובן באישור של בנק ישראל, וכן כל הצ'קים המודפסים שייכים לבנק בו אנחנו חברים, ישנו לוגו של הבנק וכמובן שאנחנו יכולים להשתמש עם הצ'ק בחיבור לחשבון שלנו.

שימוש באופציה של הדפסת צ'קים בדידים, מונעת מאיתנו את הצורך להמתין עד שהצ'קים של הבנק יהיו מוכנים כאשר אנחנו מבצעים הזמנה, כך אנחנו יכולים לפעול באופן מיידי ולא צריכים לחכות עד שהדברים יתבצעו. אנחנו למעשה יכולים לבצע אותם באופן מהיר וייחודי.

צריך לומר, ההדפסה מבוצעת על ידי נייר A4, נייר בטחוני, עם צבעים מתאימים, כולל הטבעות ייחודיות לצרכי ביטחון ושימוש בלייזר נגד מחיקה.

צריך לומר, אנחנו יכולים להזמין כמה צ'קים שאנחנו רוצים, בין אם מדובר בבדידים ובין אם מדובר בפנקסים שלמים, אנחנו קובעים את הכמות, ועל פיה אנחנו נדרשים לשלם בהתאם.

השירות של אופסט קולור יכול להתאים לכל אחד, ובפרט עבור בעלי מקצוע ובעלי עסקים שנדרשים לשלם עבור שירותים ומוצרים שונים ואין להם שום אפשרות אחרת. כאמור, גם היום, לא מעט אנשים מעדיפים להשתמש בצ'קים מסיבות כאלה ואחרות, ויש לא מעט עסקים וכן גורמים פרטיים שעובדים אך ורק בצורה כזו, ומעדיפים שלא לעבוד עם צורות תשלום אחרות, בין אם בגלל הסכומים ובין אם בגלל סיבות אחרות.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה