מה המחירים של המסת שומן בקור

המסת שומן בקור

המסת שומן בקור הינו טיפול חדשני, המספק את הפתרון האידיאלי עבור כל מי שמעוניין להיפטר ממצבורי שומן מקומיים ללא ניתוח וללא הרדמה. התהליך עצמו פשוט למדי, הוא מתבצע באמצעות מכשיר מיוחד אשר מאפשר לקרר את האזור הרלוונטי לטמפרטורה שפוגעת בתאי השומן אך אינה גורמת שום נזק לרקמות האחרות הנמצאות באזור. בצורה כזו, תאי השומן מומסים, ומסולקים מהגוף בצורה טבעית תוך כמה שבועות ולא צריך לחשוב על שאיבת שומן. לכן התוצאות הראשוניות מהטיפול נראות רק לאחר כחודש, אך את התוצאות הסופיות ניתן לראות רק לאחר כ – 3 חודשים. הגוף יהיה מעוצב יותר, ההיקפים ירדו בצורה משמעותית ותוכלו ללבוש את כל מה שתמיד רציתם, מבלי לדאוג לבליטות לא נעימות באזור הבטן, המותניים, הירכיים או הגב.

שאלת השאלות: מה המחירים של המסת שומן בקור?

אנשים רבים מעוניינים לחטב ולעצב את הגוף שלהם, אך לא תמיד ניתן להשיג את התוצאה הרצויה באמצעות פעילות גופנית ודיאטה מאוזנת. לכן מי שלא הצליח להגיע לתוצאות הרצויות בדרך הטבעית, יכול בהחלט להגיע לפגישת ייעוץ עם רופא מומחה שמתמחה בתחום של המסת שומן בקור וניתוח הצרת היקפים. בפגישה הזו ניתן יהיה לבחון את המצב, להבין את כמות הטיפולים הדרושים ובהתאם לכך להעריך את המחיר הדרוש כדי להיפטר ממצבורי השומן האלו. המחיר תלוי בלא מעט גורמים שונים, כמו למשל סוג האזור המטופל, מספר האזורים הדורשים טיפול, כמות הטיפולים הנדרשת וכדומה. כמובן שככל שמתחייבים לכמות גבוהה יותר של טיפולים, כך המחיר פר טיפול יהיה נמוך ומשתלם יותר. הדבר נכון גם לגבי כמות האזורים המטופלים, ככל שמבצעים טיפולים על יותר אזורים, כך המחיר ירד בהתאם. בחלק מהמקומות ישנם מבצעים ספציפיים, לכן כדאי לבדוק זאת מראש ולהחליט בהתאם.

לסיכום, המחירים של המסת שומן בקור משתנים מקליניקה אחת לאחרת, לכן מומלץ לבצע סקר שוק ולבחון מספר קליניקות שונות. בחלק מהמקומות ניתן לקבל מחיר מבצע, המאפשר לבדוק את הטיפול ולבחון את רמת ההשפעה שלו על הגוף. באופן כללי, כדאי לדעת כי ככל שרוכשים כמות גדולה יותר של טיפולים, כך המחיר פר טיפול ירד יותר.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה