אחת ולתמיד: מה ההבדל בין גיינר לאבקת חלבון

ההבדל בין גיינר לאבקת חלבון

כל מתעמל וספורטאי בתחילת דרכם, נתקלים בשני תוספי תזונה אשר מומלצים לכל ספורטאי ומתאמן בהתאם למטרתם. תוספי התזונה הללו נקראים: גיינר ואבקת חלבון. לא מעט אנשים נוטים לחשוב שגיינר ואבקת חלבון הם אותו תוסף תזונה בדיוק, אולם, אין הדבר נכון. חשוב מאוד להבחין בין גיינר ואבקת חלבון ולהבין מהם ההבדלים ביניהם, על מנת לצרוך את התוסף המתאים לכל אחד, בהתאם למטרותיו, סוג אימוני הכושר אותם הוא מבצע, משקל גופו ועוד. במאמר הבא נעמוד על ההבדל בין גיינר לאבקת חלבון, על מנת להביא לתודעתו של כל מתאמן וספורטאי את הצורך לבחור נכון בתוסף התזונה הרלוונטי לו.

אז מהי בעצם אבקת חלבון ומהו גיינר

כאשר מדובר על אבקת חלבון, מדובר על אבקה המכילה בה ריכוז גבוה של חלבונים. אבקה זו רלוונטית מאוד עבור כל מתאמן המעוניין לחטב את גופו ולהפוך את השומן שבגופו למסת השריר. בתום האימון, שייק המבוסס על אבקת חלבון, מסייע לגוף לצרוך את החלבונים הרלוונטיים והנחוצים לו, על מנת לממש את מטרת האימון. ניתן למצוא כיום אבקות חלבונים המבוססת על חלבונים איכותיים כגון: מי גבינה או אבקות חלבון המבוססות על סויה, הרלוונטיות עבור טבעונים. כל אדם יכול לצרוך עבורו את אבקת החלבון הרלוונטית לו. לעומת אבקת החלבון, אשר באה במקביל לתזונה היומיומית של האדם, הרי שיש את הגיינר. הגיינר הוא תוסף תזונה המשלב בו ריכוז גבוה של פחמימות לצד שומנים וחלבונים. את הגיינר לא צורכים במקביל לתזונה הרגילה, אלא שהוא מחליף ארוחה מלאה של האדם הצורך אותו, מכיוון שהוא מכיל את הכמות הקלורית ואת הערכים התזונתיים המצויים בארוחה שלמה. גיינר מתאים בעיקר עבור מתאמנים רזים אשר נדרשים לעלות במשקל באופן מהיר, על מנת לפתח את הגוף ולהפוך מסת שריר לשומן.

היכן ניתן לרכוש גיינרים ואבקות חלבון

בין אם אתם זקוקים לגיינרים ובין אם אתם זקוקים לאבקות חלבון, הרי שאין להתפשר על המוצר אותו תרכשו. חשוב מאוד לרכוש אותם במקום הטוב ביותר, המציע למכירה את האבקות הטובות ביותר והרלוונטיות ביותר עבור כל אם בהתאם למטרותיו.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה