אחת ולתמיד: טבעות נישואין בזהב צהוב או לבן

טבעות נישואין

מרגיש שהגיע הזמן להציע לה חיים משותפים יחד? מרגיש שמדובר ברגע מכונן, רגע שמצדיק טבעת שמביעה את מה שאתה באמת מרגיש אליה? עד כמה שזה נשמע פשטני, יש בערכה של הטבעת ערך גדול, וככל שתדע את הדרך ללבה של ארוסתך העתידית, אתה עשוי למצוא כאן את הטבעת המושלמת עבורה.

טבעות מכל הסוגים עשויות זהב

אם חשקה נפשך בזהב אמתי, כמו שנהוג בכל מסורת שהיא, אכן מדובר ברעיון הטוב ביותר לטבעת נישואין. זהב הוא מתכת יוקרתית, מתכת שמבשרת על עתיד חדש, נוצץ ושופע עושר ואושר. כשאתה מחליט על זהב, אתה מחפש זהב שייתן טוויסט חדשני לעיצובים שכולנו מכירים, ולכן זהב לבן או צהוב הם התשובה. הזוהר של הזהב הלבן, העומק של הזהב הצהוב, אין להם תחליף כשמדובר על תכשיט לאישה שאתה אוהב.

טבעות אירוסין מיוחדות

בתכשיטי מאור אנחנו מתמחים בייצור טבעות נישואין ואירוסין אירוסין מיוחדות, כבר שנים רבות, מאז 1972. הסטנדרט שאנו מייצרים את הטבעות שלנו על פיו הוא הסטנדרט האירופאי, כך שמדובר בעבודה מדויקת, איכותית וללא פשרות על רמת הגימור והאיכות. צברנו ניסיון בינלאומי רב כדי להגיע אל הרגע הזה, שאנו יכולים להציע לך את המוצר הטוב ביותר בשוק. המחירים שלנו לעומת זאת, הם גם מהטובים שתמצאו בשוק, כי אנו עובדים על הנוסחה הפשוטה של העבודה הטובה ביותר, במחיר המאפשר והנוח ביותר שנוכל להגיש אותה לכם.

לדוגמא, טבעת של חצי קארט מזהב צהוב בשיבוץ יהלומים, תעלה החל מ-6000 שקלים חדשים בלבד, וטבעת דומה בכמעט שני קארט תעלה 9,500 שקלים חדשים בלבד. במחיר הזה, אתם מקבלים רגע חרוט בטבעת יוקרתית לכל החיים. בכל פעם שתביטו בטבעת, תוכלו להזכר ברגע הזה.

גודל היהלום ירשים אותה בהחלט

אמנם חונכנו שהגודל אינו קובע, אבל בודאי שכשאשתך המיועדת תראה את גודל היהלום שרכשת בשבילה, היא תבין שהיא בידיים טובות, של גבר שאוהב אותה כל כך, עד שהוא מוכן להשקיע המון לשם כך. מדובר באלמנט רגשי, ולא רק חומרני, ונשים רבות אף מעריכות את המאורע של חגיגת האירוסין, לפי גודל ההשקעה, המראה כי אכן התבשלת די והותר, ורכשת טבעת במחשבה תחילה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה