יועץ משכנתאות במרכז, איך למצוא את היועץ שיוביל אתכם להצלחה.

יעוץ משכנתאות

הגיע הרגע ובשעה טובה מצאתם דירה? ברכות. עכשיו כל מה שנשר הוא להשיג מהבנק את התנאים הכי טובים שאפשר, להתחמש במשכנתא ולצאת לדרך. פשוט לא?

 

כפי שמגלים זוגות רבים ובעיקר כמובן זוגות צעירים זה שהמציאות הרבה יותר קשה ממה שניתן לחשוב. אתם לא נכנסים לבנק מבקשים את הסכום שאתם צריכים ויוצאים לדרככם מאושרים. ממש לא. אתם צריכים להגיש בקשה למשכנתא, להמציא מסמכים כאלו ואחרים, ואז להגיע לשב החשוב ביותר, המשא ומתן. תהליך מייגע זה יכול לגזול הרבה אנרגיה, שעות עבודה יקרות שאתם מבזבזים בפגישות בבנקים השונים והתעסקות שתגרום לכם להדיר שינה ולהרבה כאבי ראש.

 

בדיוק בשביל מצבים כאלו, בהם אתם עלולים למצוא את עצמכם משלמים עשרות אלפי שקלים יותר על הדירה בגלל מסלולים לא טובים או ריביות חונקות, כדי להיוועץ באיש מקצוע.

 

יועצי המשכנתאות אמורים לייצג את הצד שלכם ואת האינטרס שלכם בלבד. הם ידעו לקחת את כל הנתונים שתספקו להם ויוכלו לנהל את המשא ומתן עם הבנק עבורכם.

 

איך מוצאים את היועץ הנכון?

 

כפי שאתם יכולים לדמיין, בשוק פועלים אין ספור יועצי משכנתאות ובמרכז אנו רואים ריכוז עצום. אז איך בכל זאת נדע לבחור את האיש הנכון עבורנו? לפי הפרמטרים הבאים. שימו לב:

 

  • חברה גדולה מול חברה קטנה- לא בהכרח דווקא היועץ שיגיע מהחברה הגדולה הוא האיש הנכון עבורכם. בחברה גדולה יש נטייה לבירוקרטיה, ידיים נוספות שמעורבות בתהליך ולא מעט מקרים בהם התיק יכול ליפול בין הכסאות. דווקא יועץ מחברה קטנה יוכל להיות יותר צמוד ולספק לכם שירות אישי יותר.

 

  1. המלצות ממכרים- אולי המניה הכי בטוחה. חברים שלכם נעזרו ביועץ משכנתאות במרכז שהוכיח את עצמו? צרו איתו גם אתם קשר. אם אתם כבר יודעים שהוא יכול לספק את העבודה לכו על זה.

 

  1. המלצות ובדיקות ברשת. כנסו לעמודי הפייסובק והאתר של היועץ הפוטנציאלי, תראו מה רושמים לו, מה התכנים שהוא מעלה והאם הם מקצועיים מספיק.

 

למצוא יועץ משכנתא במרכז זאת משימה קשה אך לא בלתי אפשרית, בדקו היטב את האפשרויות שיש לכם.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה