רכישת ביטקוין

ביטקוין ישראל

מי שלא מעודכן בהתפתחות הטכנולוגית יכול להפסיד כסף רב וזהו משהו שאתם חייבים לקחת בחשבון. זה נכון הן לאדם הפרטי והן לאיש העסקים ועליכם להבין כי השוק כל הזמן מתקדם וצועד קדימה וממציא עוד ועוד דברים חדשים ומיוחדים אשר גורמים לשינויים מרחיקי לכת בשוק. אחת הדוגמאות המובהקות ביותר לכך זה הביטקוין. אין כמעט היום בית בישראל שבו לא שמעו את המילה ביטקוין וזה מלמד אותנו על כוחו העצום של המטבע הזה. נכון לאורך הזמן שער הביטקוין ירד ועלה ומחירו השתנה אך ניתן לומר כי לאורך זמן מדובר באחת ההשקעות המעניינות ביותר שיש. לכן רכישת ביטקוין היא אופציה שכל אדם צריך לחשוב עליה. עליכם גם לזכור כי הביטקוין אינו מוחזק על ידי הבנק שלכם אלא על יד המחשב שלכם מה שאומר כי אתם לא צריכים לשלם עמלות יקרות לבנק וזהו יתרון עצום בשבילכם ובשביל המצב הכלכלי שלכם.

>>> רכש ומכירת מטבעות ביטקוין בישראל www.bitsofgold.co.il

האם הביטקוין מתאים גם לעסקים?

כאשר אנחנו חושבים על רכישת ביטקוין אנחנו ישר חושבים על אדם פרטי אשר קונה אותו ועושה בו שימוש. אך עליכם להבין כי עקב הפופולריות של הביטקוין גם עסקים רבים מתחילים לעשות בו שימוש. כיום עסקים רבים מבינים כי הם צריכים לאשר ללקוחות שלהם לקנות בביטקוין ואף לשלם לספקים שלהם במטבע זה. כמובן שאם אתם מחליטים לאפשר רכישת מוצרים בביטקוין אתם צריכים לפנות אל חברת סליקה שתאפשר לכם לסלוק את התשלומים בצורה פשוטה וקלה. כך תבטיחו כי תקנו את המוצר הטוב ביותר אשר יענה על הצרכים שלכם בצורה מושלמת ויבטיח כי לא תפסידו כסף בתהליך המכירה כתוצאה מהשימוש בביטקוין.

מדוע כל כך כדאי לעבור לביטקוין?

אז מדוע כל כך כדאי לעבור לשימוש בביטקוין? מדוע הפופולריות שלו מרקיעה לשחקים? הסיבות הן רבות ומגוונות ועל כולן תוכלו לקרוא באתר bits of gold. ראשית ישנו המיאוס הגובר מהמטבעות הממשלתיים, שנית הביטוקין מאפשר לנו לשמור על אנונימיות מוחלטת. בנוסף, יש לזכור כי מדובר במטבע הראשון שהוא עולמי ולא של מדינה מסוימת וזהו דבר בעל ערך גדול לאנשים רבים אשר מאמינים כי לא צריכים להיות גבולות בין אנשים.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה