אימון אישי לחיים: למי זה מתאים

אימון אישי

מאז שאימון אישי נכנס אל רשימת הדברים שאותם יכולים לעשות ואותו יכולים ללמוד וללמד, יכולים לראות כי אנשים חיים בצורה שהיא יותר מאפשרת, ומקדמים אל עצמם דברים טובים וחיים יותר טובים גם כן. מהו למעשה אימון אישי לחיים, והאם זה דבר שאליו כל אדם יכול ללכת?

ובכן, אימון אישי הוא סוג של הדרכה מידי אנשים שכבר התמקצעו בעניין זה רבות, ועם ההבנה כי החיים הם תהליך בלתי נגמר של למידה הם מעבירים את הכלים שהם כבר רכשו אל אנשים אחרים אשר מעוניינים לעשות כל סוג של שינוי. אנשים מכל הסוגים ניגשים אל מנטורים מוכרים ופחות ידועים, והמפתח דומה אצל כל אלה אשר מבקשים להשיג יותר שליטה בחיים של עצמם.

אימון הצלחה לבעלי עסק

בעלי עסקים מוטרדים. הם מוטרדים מכוח אדם מקצועי שקשה מאוד להשיג ברמה טובה, הם מוטרדים מעלויות של תפעול העסק שרק עולות בכל שנה מחדש, הם טרודים מרמה לא מבורכת של פעילות עסקית והם טרודים כי הם רוצים להצליח אבל משום מה לא מרגישים שהם נמצאים במסלול הנכון מבחינה עסקית.

עסק יכול להצליח. גם עסק שמרגיש כי הוא נמצא עם הסיכויים הכי נמוכים להצלחה ומקבל כמות גדולה מאוד של סירובים. כדי שעסק יצליח צריכים לאמן את הראש להצלחה עוד מהבסיס, ולהבין כי הצלחה היא לא בשמיים, היא פה ועליה אפשר לעבוד באמצעות אימון עסקי.

אימון הצלחה בחיים הפרטיים

אנשים במקרים רבים חשים מאוכזבים. הם חשים כי הם לא מממשים את היכולות האישיות שלהם ומעבירים חיים שלמים מתוך תחושה של פספוס ואי הגשמת העצמי. אולי זה בגלל שהם מציבים לעצמם יעדים רבים וגדולים בו זמנית, ואולי זה בגלל שהסביבה שבה הם נמצאים לא מחנכת אל עשייה שהיא מעבר לצורך בינוני.

את כל אלה יכולים לשנות עם אימון אישי שיכול להיות ממוקד צורך לזוגיות מבורכת, ממוקד צורך להתקדמות לקריירה מצליחה וכזה שפשוט מאפשר לנשום יותר לעומק ולהשיג דברים כמו ירידה במשקל וכניסה אל חיים יותר בריאים. אימון הוא לא רק לאלה שמגדירים את עצמם לחסרי הצלחה, אלא גם לכאלה שכבר כבשו כמה פסגות וכעת רוצים למצוא דרך חדשה בה ללכת ולחיות.

עוד מידע תוכלו למצוא באתר https://haisagee.co.il/

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה