שירותי DATA SCIENCE לניתוח וקידום ביצועי החברה

שירותי DATA SCIENCE

אם אתם רוצים לבצע ניתוח נכון יותר של ביצועי החברה העסק והארגון  – חשוב שתחשפו לשיטה חדשה לניהול הארגון והיא שיטת DATA SCIENCE המאפשרות קבלת שירותים לניהול נכון יותר של העסק.

כיום ישנן שלל חברות המספקות פתרונות אנליטיים מתקדמים ומוכרות לארגונים וחברות את מוצרי התוכנה שנועדו לסייע ללקוחות ולמנהלי חברות וארגונים לקבל החלטות חכמות יותר, לעמוד ביעדים העסקיים ולהשיג יתרונות תחרותיים, והכל על ידי יישום טכניקות מדע נתונים ושיטות אופטימיזציה.

מה זה DATA SCIENCE

מושג זה מתייחס לקבלת נתונים באמצעות מיקור חוץ הכולל מסירת המידע שנלקח מיישומי אנליזה מתקדמים המנוהלים על ידי מומחים שיודעים כיצד לנתח נתונים בחברה חיצונית ללקוחות עסקיים לשימושם העסקי.  ספקיות מידע הן כאלה אשר מבצעות איסוף של ומידע מלקוחות, הן מכינות את המידע לניתוח, מפעילות אלגוריתמים אנליטיים נגד הנתונים המעודכנים ומחזירות את הממצאים שנוצרו על ידי האלגוריתמים ללקוחות.

 

מה היתרונות של DATA SCIENCE לניתוח וקידום ביצועי חברה?

לשיטה זאת שלל יתרונות, ביניהם:

  • פתרונות אנליטיים לעולם התעשייה והתעשייה
  • איתור אנומליה תחזוקה פרואקטיבית זיהוי שגיאות ניתוח והבנת שגיאות מהשורש.
  • התייעלות טוב ונוכנה יותר.
  • יצירת מפות דינמיות, ברזולוציה גבוהה
  • שיווק ופרסום יעילים.
  • קבלת גישה לתיקים, משאבים, תוך קבלת הדרכה, תמיכה ומומחיות.

כיצד משתמשים בשירותי DATA SCIENCE ?  DSaaS הלוא הוא השם המקצועי של DATA SCIENCE  דורש בדרך כלל מלקוחות להעלות את הנתונים שלהם למסד נתונים של ענן או לפלטפורמת נתונים גדולה, אשר בה צוות של מהנדסי נתונים ומדעני נתונים יכולים לעבוד.  ניתוח ופעולות DSaaS על ידי המומחים בתחום, יכללו ניתוח יכולות שיווק, הבנת צפי מכירות של כל ארגון וחברה, ניתוחי נתונים באינטרנט, תכנון פרסום מקוות וקמפיינים שיווקיים , ניתוחי מדיה חברתית ועוד. בכך ניתן להתנהל נכון יותר וליהנות מניתוח וקידום ביצועים של כל חברה, עסק וארגון.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה