עיסוי שוודי קלאסי

עיסוי שוודי קלאסי

עיסוי שוודי קלאסי ידוע כבר מזה כ – 5000 שנה בצורות כאלו או אחרות. קיים לא מעט תיעוד של שימוש בטכניקות עיסוי שונות המזכירות את העיסוי השוודי, כבר בימי הסינים, המצרים והפרסים העתיקים. מדובר על עיסוי שמטרתו לשפר את זרימת הדם, לשחרר שרירים תפוסים ולהגדיל את טווח התנועה של המפרקים. עיסוי שוודי נחשב לאחד מסוגי העיסויים הפופולאריים והשכיחים ביותר, ברוב מרכזי הספא בארץ ובעולם. מדובר על עיסוי נעים ומפנק, המשפיע הן על הגוף והן על הנפש. ניתן כמובן לגשת לעיסוי ברפאל סנטר לצורך פינוק והרגעות, אך למעשה מדובר על עיסוי שמטרתו לשפר את רמת החיים. כל אחד יוכל להפיק תועלת מעיסוי זה, החל ממנהלים ואנשי עסקים, הסובלים לא פעם מרמות קשות של מתח וסטרס בחייהם, ועד לאנשים שעומדים כל היום על הרגליים, וכתוצאה מכך סובלים מכאבי גב, כאבי ברכיים וכדומה.

למה כל אחד זקוק לטיפול של עיסוי שוודי קלאסי?

קודם כל, חשוב להבין כי כתגובה לעיסוי, הגוף גורם למוח להפריש חומרים כימיים שונים, כולל אנדורפינים. חומרים אלו ידועים כמעוררי מצב רוח טוב יותר, ראיית עולם אופטימית יותר ותחושה נעימה יותר בכל חלקי הגוף. מעבר לכך, העיסוי משפיע על כל מערכות הגוף השונות:

  • מערכת כלי הדם – העיסוי מגביר את זרימת הדם, דבר שגורם לסילוק של רעלים וחומרי פסולת שונים שהצטברו בגוף. מעבר לכך, הדבר מביא להחלמה טובה יותר של צלקות ולהורדה בלחץ הדם הכללי.
  • מערכת העצבים – העיסוי גורם לגירוי ועוררות של מערכת העצבים, דבר המשפר את תפקודה ומגביר את יעילותה. באמצעות העיסוי ניתן להקל על כאבי שרירים וכאבי ראש, לשפר את איכות השינה ולהשתחרר מתחושה של עייפות ודכדוך.
  • מערכת השרירים – העיסוי משפר את טונוס השרירים, הוא מאפשר לשחרר ולהאריך אותם מצד אחד, אך גם לחזק אותם מצד שני.

לסיכום, עיסוי שוודי קלאסי משפיע על כל מערכות הגוף, משפר את תפקודן ומסייע ביצירת תחושה פנימית טובה ונינוחה יותר. חשוב לציין, כי העיסוי מעודד נשימה איטית ורגועה יותר, מקל על כאבי בטן ומזרז את פעילות המעיים.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה