מועדונים לבת מצווה

מועדונים לבת מצווה

היצע המועדונים שיש למסיבות בת מצווה מצטיין בדרך כלל בעיצוב שמדבר לצעירים וחייב להיות תוסס ועדכני.

בכל הכבוד להורים ולאורחיהם, יש חשיבות גדולה לכך שכאשר בוחרים מקום לבת מצווה, זה ימצא חן בעיני בת המצווה משום שחשוב לה לא רק למצוא אולם לטעמה, אלא גם כזה שחבריה ייהנו ממנו ויזכרו אותו לחיוב. משום כך מועדונים לבת מצווה הם החידוש האחרון שבני נוער אלה מעדיפים לא פעם על פני אולמות מסורתיים ושמרניים יותר, שאינם מציעים להם את כל היתרונות שמועדוני myprod יכולים להציע.

מה מחכה לכם במועדון לבת מצווה?

  • ראשית, המיתוג – בעיני האורחים הצעירים שלכם זה שונה לגמרי לערוך מסיבת בת מצווה באולם או גן אירועים מאשר לערוך אותו במועדון בת מצווה. מועדונים מספקים למבקרים בהם דינמיקה ואווירה אחרות לגמרי, יותר תוססות ויותר כיפיות מאשר אירועים מסודרים שמיועדים למשפחות ולאורחים המבוגרים, אבל נוער מתקשה למצוא בהם את עצמו. נוסף על כך, הם יאהבו להרגיש כמו הגדולים במועדון שמיועד רק להם.
  • צוות הפקה מנוסה לצורך העניין – צוות הפקה של מועדון יודע לארגן אירוע שהקצב והאווירה שלו יהיו אחרים לגמרי מאשר אירוע משפחי מכובד ומאופק יותר. במועדון הרשות נתונה לארגן מופעים, מוזיקה לריקודים ומשחקים יותר דינמיים שמפעילים את הקהל, מה שמתאים לקהל הצעיר של בת מצווה. די-ג'יי, מנחים, הפעלות שונות, סרטים ותחרויות, כל אלה פעילויות שמתאימות בעיקר למועדון שמסודר בצורה נכונה לכך.
  • חלוקת חלל לאזורים ייעודיים – מועדון מעוצב אחרת ומחולק אחרת פיזית לאזורי ישיבה עם תאורה ועיצוב שמאפשרים אינטימיות כמו גם אזור פומבי לריקודים ולהשתוללות הצפויה. כך מקבלים את האווירה האידיאלית שמאפשרת לאורחים הצעירים לעשות מה שמתחשק להם בחלק משיועד להופעות ולמסיבה עצמה, ולמבוגרים ולבני המשפחה לשבת באזור VIP רגוע יותר, שמופרד מכל ההמולה. כך כולם מצליחים ליהנות מהמסיבה בכל האזורים מבלי להפריע בקצב שונה לגמרי. כמו כן, במועדונים מחלקים את אזורי הישיבה גם לאזורים אינטימיים כדי ליצור דינמיקה של קבוצות שרוצות ליהנות יחד וזה מוסיף להנאה.
  • ציוד אורקולי מעודכן – מסכי ענק, מגברים וקונסולות, טיובות ולייזרים, מערכות סאונד מעולות, תאורת לדים ופלאזמות, כל מה שמאפיין מועדונים שבהם חוגגים הגדולים נמצאים גם במעודנים לבת מצווה. זה בדיוק מה שעושה את המקום למועדון ולא רק לאולם שבו חוגגים מסיבה. ברגע שמפעילים את הציוד האיכותי הזה מבינים את האווירה של המועדון טוב יותר ולמה בני נוער אוהבים אותה.
Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה