מוצר אחסון לעסקים

מוצר אחסון לעסקים

אם אתם בעלי עסק , חברה או ארגון, ואתם רוצים לדעת כיצד אפשר לאחסון ולשמור על המידע בארגון שלכם, חשוב שתכירו שני מוצרים אחסון מתקדמים לעסקים.

כיום ישנן חברות שונות שמציעות אחסון מידע ואחסון אתרים דרך טכנולוגיות שונות. אבל מהם מוצרי האחסון הנבחרים? במאמר הבא תוכלו לקבל מידע על שני מוצרים מעולים!

מוצר אחסון לעסקים

אחסון במערכת eduxio – מוצר זה הינו אחד ממוצרי האחסון שבחנו וגילו שהוא מאפשר שלל יתרונות. מוצר זה הינו מהפכני ומתאים לשווקים המתפתחים ולארגונים מתקדמים, כאשר הוא בנוי על טכנולוגיה פרוצת דרך. Eduxio

מאפשר טכנולוגיה הממנפת את היכולות של הדיסקים הקשיחים, והיא כוללת אחסון פלאש, ואחסנה כוללת שכולה מותאמת בשכבות אל תוך מערכת אחת, ללא מעמסה על המערכות הממוחשבת.

היתרונות של אחסון באמצעות eduxio הינם רבים כאשר ניתן לקבל באמצעות האחסון יותר נפח אסחון, עם עלויות נמוכות, הביצועים של מוצר האחסון הינם טובים ומתקדמים יותר, מערכת האחסון מאפשרת שכבות מידע באמצעות מנגנוני פלאש, תוך חסכון עצום במקום האחסון, התאוששות מידית מהתקפות, טעויות אנוש ווירוסים, וחסכון במשאבים, זמן וכסף.

מוצרי אחסון בענן – הדרך השנייה שבאמצעותה יש לשמור מידע של מערכות הארגון, היא באמצעות אחסון בענן. באמצעות אחסון זה ניתן לשמור את כלל המידע שבמערכות הארגון החל ממידע אודות מלאי, כספים, טלפוניה, יומנים, הנהלת חשבונות, מסמכים ועוד.

מוצרים המושתתים על טכנולוגיית ענן היא לגבות מידע באמצעות אחסון רב נפחי כאשר כל המידע נשמר במערכת גלובאלית אוטומטית שמסייעת לשחזר מידע ללא צורך בגיבויים.

למוצרי אחסון בענן יתרונות רבים ביניהם עלויות נמוכות המותאמות לגודל הארגון והעסק, חסכון במשאבי אנוש, נפח אחסון רב, קבלת המידע ללא צורך בתמיכה או שירותי IT, עוד יתרון הוא אחסון בשרתים רשתיים, וגישה למידע מכל מקום.

את המידע הארגוני ניתן לשחזר באופן חופשי בעזרת קוד מוצפן, תוך שניתן את המידע שנשמר בטכנולוגיית ענן לשחזר בכל מקום בעולם, ולאו דווקא באזור הסביבה הממוחשבת.

לגיבוי בענן יכולות גיבוי מהירות ויעילות כשר הטכנולוגיה משמרת באופן אוטומטי ויומי את כלל המידע בעסק, בחברה או בארגון.

אז אם אתם מחפשים את הדרך הטובה ביותר לשחזר נתונים ולגבות נתונים, זה הזמן לבחור בטכנולוגיה הטובה ביותר לארגון שלכם.

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה