בניית קישורים איכותיים עדיין עושה את העבודה

בניית קישורים איכותיים

כל מי שמכיר ולו במעט את העולם של קידום אתרים, יודע כי בניית קישורים איכותיים עדיין עושה את העבודה. היום לא ניתן לקדם אתר בצורה מוצלחת, מבלי לבנות לו קישורים איכותיים ורלוונטיים לנושא שלו. למעשה, מחקרים אחרונים שנעשו בתחום, הוכיחו מעל כל צל של ספק, כי לבנייה של מערכת קישורים איכותיים ישנה השפעה של כ – 25% על הצלחת קידום האתר בגוגל. כך שאין זה מפליא כי לא מעט מקדמי אתרים מוכנים לעבוד קשה, במטרה לספק ללקוח שלהם את הקישורים האיכותיים והרלוונטיים ביותר עבורם. למעשה, כאשר מדובר על קישור חיצוני, הכוונה היא לקישור שמתבצע מאתר חיצוני לאתר של הלקוח, ולהיפך. החוכמה היא למצוא אתר בעל דירוג גבוה, כמו למשל אתר חדשות, ולהוציא ממנו קישור לאתר של הלקוח. בצורה כזו גוגל מקבל מסר ברור לגבי החשיבות והרלוונטיות של האתר שלכם.

בניית קישורים איכותיים

כל מה שחשוב לדעת לגבי בניית קישורים איכותיים וההשפעה שלהם על דירוג האתר

קודם כל, חשוב לציין כי גוגל מעריכה אך ורק קישורים איכותיים וטבעיים, היוצאים מאתרים הקשורים בצורה כלשהי לאתר שלכם. במידה והקישור אינו טבעי, אתם עלולים לחטוף עונש שיזרוק את האתר שלכם במורד רשימת התוצאות של גוגל. לכן חשוב להיזהר ולא לנסות להוציא קישורים מאתרים מפוקפקים או בעייתיים. לדוגמא, אתר העוסק במכירת ציוד לחיות מחמד, יכול להוציא קישור מבלוג המתעסק בחשיבות של אימוץ בע"ח נטושים. מדובר על קישור טבעי, היות ושני הנושאים קשורים אחד אל השני. מצד שני, חשוב להימנע מקישורים שגוגל מגדיר כהונאה, למשל קישור תמורת קישור לאותם האתרים, קישורים בתשלום, קישורים מאתרי פורנו או מאתרי הימורים וכדומה. בכל המקרים האלו, גוגל עלולה לעלות על התרמית ולהעניש את האתר בצורה אכזרית למדי.

לסיכום, בניית קישורים איכותיים הינה עבודה לא פשוטה, שכדאי להשאיר למקצוענים בלבד. רק מקדם אתרים מקצועי ואיכותי, יכיר את כל הכללים והחוקים של גוגל, וידע כיצד ליצור קישורים חיצוניים טבעיים עבור האתר שלכם. בצורה כזו, הדירוג של האתר ילך ויעלה דבר שיגדיל את כמות הטראפיק ואת ההצלחה של האתר.

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה