דרושים: כיצד מחפשים עבודה בפריפריה

חתימה אלקטרונית

אם אתם גרים בפרפריה ואתם מחפשים בלוחות הדרושים עבודה באזור ולא ממש מוצאים – חשוב לא להתייאש! אפשר למצוא עבודה בפרפריה, גם אם לוח דרושים לא ממש מצא אותה עבורכם. אז כיצד ניתן לחפש וגם למצוא עבודה באזור זה? כמה טיפים בהמשך.

זה נכון שלפני המחקרים וגם לפי הנתונים בשטח, רוב העבודות השוות נמצאות במרכז הארץ. אך עם זאת באמצעות יצירתיות ומעט מחקר ניתן למצוא עבודות מעניינות גם באזורי הספר. אז מה עושים?

פרסום ממש כמו פעם – תלו מודעות. ממש כך. הציעו את עצמכם. תלו מודעות בלוחות המודעות השכונתיים והאזוריים והציעו את הכישרון שלכם לכל. הסבירו במה אתם טובים ומה יש לכם להציע. אי אפשר לדעת מי יתקל במודעה שלכם ומה הוא יכול להציע לכם.

שלחו את קורות החיים שלכם למשרות אטרקטיביות – דרך נוספת למציאת עבודה היא שליחת קורות החיים שלכם למשרות אטרקטיביות ואפילו הגשתם בעצמכם או דרך חבר. לדוגמא, אם אתם רוצים לעבוד בספרייה הציבורית תוכלו לגשת למנהל הספרייה ולהגיש לו את קורות החיים שלכם. כמו גם למועצה. במקומות מסוג זה פנייה אישית נחשבת אלפי מונים מאשר פנייה אינטרנטית. אנשים שמנהלים מקומות מסוג זה רוצים להבין מי עומד מולים, ופניות אישיות ופרונטאליות מחממות לעיתים רבות את ליבם.

הפעילו קשרים – נסו להבין למי מהמכרים שלכם יש את הקשרים המתאימים. מכירים מישהו שעובד במרכז קהילתי? אל תתביישו! שאלו אותו אם יש משרה שמתאימה לכם. מכירים מישהו מהביטחון במושב שלכם? בדקו כיצד הוא יכול להמליץ עליכם למשרה מתאימה. כיום ניתן לנצל את הקשרים שלכם לטובה.

נסו להתפשר – אם ישנה משרה שמתאימה לכם אך דורשת נסיעה מעט ארוכה: נסו להתפשר. אם מדובר בחברה גדולה או ברשת שיש לה סניפים בכל הארץ ובמקום קרוב למגורים שלכם, התפשרו בהתחלה ובדקו אם בעתיד יש אופציה להעברה קרוב למקום המגורים שלכם. לעיתים הסבלנות משתלמת.

השתמשו בלוחות הדרושים – התעדכנו בכל זמן בלוחות הדרושים תוך מיקוד החיפוש שלכם באזור הפריפריה. מיקוד החיפוש יסייע לכם למצוא את המשרה המתאימה. לכל סיר יש מכסה, ותמיד תתפנה משרה ליד אזור מהגורים שלכם שתתאים לכם בול. ולכן חשוב לא להתייאש ולהמשיך לחפש את העבודה הנכספת בכל זמן.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה