3 אביזרי מין נועזים במיוחד שיגרמו לכם להחסיר פעימה

יד אליעזר

אביזרי מין הם דרך נפלאה לשדרג ולגוון את חיי המין ולגלות תחושות מענגות שלא בטוח הכרתם. השימוש באביזרים אינו אומר שחיי המין שלכם אינם טובים ומספקים אך הוא בהחלט יכול להוסיף ולתבל עניינים.

זוגות שמשתמשים באביזרי מין יכולים להשתמש בהם רק לפעמים, לרכוש מספר אביזרים בחנות כמו חנות סקס סופר טויז ולבחור להשתמש בהם ביחד או בנפרד ואפשרויות נוספות. חשוב לציין שצעצועי מין אינם מתאימים לכולם אך אם הקשר בינכם חזקים ואתם מבינים שהאביזרים לא מעידים על איכות חיי המין שלכם, אם אתם פתוחים ובוטחים אחד בשני ומעוניינים לגוון ולספק זה את זו – השימוש יהיה דרך נפלאה לעשות זאת. המגוון הנרחב של אביזרי המין מאפשר לכל זוג למצוא את האביזר או האביזרים שמתאימים לו, להתנסות, להתרגש ולצאת מהשגרה בכל פעם מחדש. כעת נציע לכם 3 אביזרי מין מדליקים שיפנקו אתכם מתי שרק תרצו.

3 אביזרי מין שיפתיעו אתכם כל פעם מחדש

אביזרי המין הבאים יוכלו לשבור את השגרה בצורה מוצלחת ולגרום לכם ליהנות אפילו עוד יותר מחיי המין שלכם:

  1. מאריך פין – חכו רגע! אל תיקחו את זה לאגו! ומה לעשות, לפעמים עוד סנטימטר – שניים יכולים לעשות את ההבדל ולהוביל את בת הזוג שלכם אל פסגת האושר – אם לא תנסו לא תדעו ותהיו בטוחים שזהו מבחן הגבריות האמיתי כי רק גבר אמיתי שבטוח בעצמו ורוצה לספק את בת זוגו יניח את האגו בצד. שרוול לעיבוי פין שמכיל טבעת רטט (זכרו שרטט טבעי אין לאף אחד בימינו, לא כל עוד הוא בריא) יוכל להחסיר פעימה מבת הזוג – ולשם כך התכנסנו, לא כן?
  2. ויברטור ללא תמיכה או חיבור לרתמה – מדובר על "ויברטור מכונף" – כלומר ויברטור שמגיע עם כנפיים שמאפשרות התאמה למגוון גדלים של איברי מין נשיים. יתרון משמעותי נוסף של הוויברטור הוא שהוא לא פוגע בסקס ופשוט יושב לו בנוח במקום הנכון. אם לא די בזאת, יש לוויברטור שלוש מהירויות כך שהוא יכול להוציא זיקוקים מבת הזוג.
  3. קרם אורגזמה למריחה חיצונית – קרם אורגזמה שמיועד לאשה. הקרם נעים למריחה ומדיף ריח מעודן. מעט מהקרם החושני יכול לעורר את התשוקה בזמן קצר, לגרות את הדגדגן, להגביר את ההנאה במהלך הסקס ואף לסייע לאשה להגיע לאורגזמה ומולטי אורגזמות. הקרם קיבל אישור ממשרד הבריאות.

אביזרי מין נפלאים – לחוויות מענגות שמחזקות את הקשר

אלו הם שלושה אביזרי מין שיכולים לעשות שינוי משמעותי בחיי המין שלכם והיום ניתן לרכוש אותם דרך האינטרנט בלי לצאת מפתח הבית. ההתנסות, החוויה, הלמידה על עצמכם ועל בן הזוג, ההקשבה והעונג שתפיקו במהלך קיום יחסי המין יקרבו ביניכם וכמו שאתם יודעים – האינרציה תגרום לעלייה בתדירות יחסי המין ושיפור הקשר.

 

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה