נהגתם עם אלכוהול בדם? כיצד עו"ד תעבורה יכול לסייע

עורך דין תעבורה

למרות שכולנו יודעים היטב שנהיגה ואלכוהול לא הולכים ביחד, רבים מאיתנו כן עושים מידי פעם את הטעות הנוראה הזאת. הבעיה היא לא רק שאנחנו מסכנים את עצמנו אלא גם העובדה שאנחנו מסכנים את הסביבה וגם עלולים לפגוש שוטר בדרך שיכול להחליט לשלול לנו את הרישיון. הדבר הראשון שחשוב להפנים בנושא הזה זו כמובן העובדה שפשוט עדיף להימנע מנהיגה בשכרות. הדבר השני הוא שאם זה כבר קרה ואם גם תפס אתכם שוטר, הרי שאתם חייבים לפנות לעו"ד תעבורה. איש מקצוע כזה יוכל לעזור לכם הרבה יותר ממה שאתם חושבים פשוט כי הוא מכיר את החוק, את השוטרים, את החובות שלכם ואת הזכויות.

שימו לב לאיזה איש מקצוע אתם חושבים להתקשר

כמובן שלא חסרים עורכי דין שעוסקים בתחום התעבורה בישראל, בין אם מדובר על עו"ד בתל אביב, בחיפה או בכל אזור אחר. עם זאת, לא כולם באמת יוכלו לסייע לכם על הצד הטוב ביותר ולכן בהחלט שווה לעשות כמה בדיקות אודות האדם שאליו אתם מתקשרים:

  • האם זה עו"ד שעוסק בתחום הזה מזה שנים?
  • האם הוא ידוע ובעל מוניטין?
  • מה זמן התגובה שלו והאם הוא יוכל לעזור לכם בכל עת?

יש רגעים שבהם מהירות התגובה יכולה לשנות הכול ולכן עדיף לפנות אל עו"ד שחלק מהשירות שהוא מציע זו זמינות 24/7 ללקוחות שלו.

כמה נהוג לשלם לעו"ד לענייני תעבורה?

לא קל לענות על שאלה כזאת כי זה קשור בהחלט לשירות שלו אתם זקוקים. האם מדובר על עבירת תנועה רגילה? האם בסך הכול תפסו אתכם נוהגים עם אלכוהול בדם או, שחלילה, גם הייתם מעורבים בתאונה? אין שום סיבה שבגללה אתם צריכים לקחת את עורך הדין היקרן ביותר שיש אך גם לקחת אדם שגובה מחירים נמוכים מידי זה עלול לעורר חשד. מה שבטוח זה שעליכם לבחור איש מקצוע שניתן יהיה לסמוך עליו ושיעשה הכול כדי לעזור לכם להתמודד עם הסיטואציה הלא פשוטה שאליה נקלעתם.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה