מדוע כדאי לחלק ללקוחות תיקי אלבד ממותגים?

תיקי אלבד ממותגים

 

לפני מספר חודשים עבר בארץ חוק השקיות, חוק זה מחייב את הצרכנים לשלם 10 אגורות על כל שקית שהם משתמשים בה בסופרמרקט. המטרה של החוק היא לחייב את הצרכנים להפסיק להשתמש בשקיות ולהשתמש בשקיות רב פעמיות, תיקי אלבד. הרעיון הוא להטיב עם הסביבה.

תיק אלבד ממותג
תיקי אלבד יפיצו את המותג שלך

תיקי אלבד הפכו לשימושיים עבור כולם

חוק השקיות זו הזדמנות טובה עבור בעלי עסקים רבים לחלק ללקוחות שלהם תיקי אלבד ממותגים. לא רק בשביל לגרום להם להפסיק ולהשתמש בשקיות אשר מזהמות את הסביבה, ולהצטרף בכך לגל הירוק של שמירה על איכות הסביבה (דבר שמטיב לא רק עם הסביבה אלא גם עם העסק, אשר יוכל למתג את עצמו כעסק ידידותי לסביבה), אלא גם מבחינה שיווקית פרסומית.

נניח ויש לכם עסק לבגדים, לא רשת מוכרת ולא חנות שיכולה לפרסם את עצמה באינטרנט או בתקשורת הכתובה. אתם צריכים לחפש כל הזמן דרכים כיצד לשווק ולמתג את עצמכם. אחת הדרכים לכך היא באמצעות תיקי אלבד. כשאתם נותנים ללקוחות שלכם תיק כזה בסיום כל רכישה, הרי שהם יצאו איתו מהחנות, וימשיכו לעשות בו שימוש גם הרבה אחרי מועד הרכישה. למשל, כשהם מגיעים לעבודה ומביאים איתם מזון או דברים אחרים, כשהם הולכים לילדים או לנכדים, כשהם הולכים לפארק או לים וכן כשהם הולכים לסופרמרקט בשביל לקנות, כך הם לא יצטרכו להשתמש בשקיות.

בכל פעם כשהם ילכו עם תיק אלבד ממותג כזה, תהיו בטוחים שיהיה מי שישאל אותם, מה זה התיק, מה זו החנות ומה היא מציעה. אופציה אחרת, שהם עצמם ייזכרו ברכישה וידאגו לספר עליה, בוודאי אם הם נהנו ממה שהם קנו. לכן חשוב לחלק תיקים כאלה, הרי אז מה שנקרא, השם של העסק הולך עם הלקוח לכל מקום.

כיצד מחלקים תיקי אלבד ממותגים בצורה נכונה?

ראשית, רצוי שהתיקים יהיו בהירים, לבנים. אומנם יש שיטענו וברמה מסוימת של צדק, שתיק לבן סופג יותר כתמים, אך הוא גם יותר נעים לעין מאשר תיק בצבע שחור נניח.

שנית, רצוי ששם המותג יופיע בצורה ברורה ביחד עם פרטי התקשרות של העסק.

שלוש, התיק עצמו אמור להיות נוח, קל, והכי חשוב מבד שלא נקרע. כך יהיה ניתן להשתמש בו תקופה ארוכה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה