החברות המובילות של מזון לכלבים בוגרים

מזון לכלבים

מזון לכלביםכלבים, כמו בני אדם, עוברים שינויים רבים בגופם במהלך השנים. גם הם עוברים תהליכים של הזדקנות הגוף וגם הם סובלים מבעיות רפואיות של זקנה. הכלבים הם חברינו הטובים ועלינו להיות מודעים לכך ולהתאים עבורם את התזונה הנכונה. בכל שלב של חייהם ישנו אוכל מיוחד המתאים לשלבי התפתחותם. בשביל זה יש אוכל לגורים, אוכל לכלבים בוגרים ואוכל לכלבים מבוגרים. מזון לכלבים בוגרים הוא מזון לכלבים אשר כבר אינם גורים ואינם נמצאים בתהליכי גדילה, אך יחד עם עדיין אינם כלבים עם בעיות זקנה.

בשוק תוכלו למצוא מוצרים רבים עבור כלבים. חנויות לחיות שונות מציעות שקי אוכל לכלבים בוגרים וישנם הבדלים גדולים במחירים. הרבה מאוד אנשים חושבים שבסך הכל מדובר בבשר יבש וכל סוגי המזון הם אותו הדבר; האמת שזה ממש לא נכון. ישנם הבדלים גדולים בין סוגי המזון השונים וישנן סיבות טובות מדוע וטרינרים ממליצים על חברות מסוימות ומדוע ישנם הבדלים במחירים.

ישנם הבדלים שונים בין החברות המובילות לבין החברות המציעות מזונות כלבים מוזלים. ההבדל העיקרי הוא בתכולת הפרוטאין של האוכל. המזונות הזולים מכילים כמות נמוכה ביותר של פרוטאין והם בעלי ערך תזונתי נמוך. למעשה הכלב מעכל רק כמות קטנה מהאוכל וזוהי הסיבה מדוע כאשר נותנים לכלב מותגים מובילים מסתפקים בכוס קטנה ואילו המותגים הזולים דורשים כמויות גדולות יותר של אוכל עבור הכלב. ההבדל נובע בעיקר מחומרי הגלם של האוכל; בדיוק כמו שיש הבדל בין סטייק איכותי לבין נקניקיות, כך יש גם הבדל בין סוגי המזון לכלבים. המותגים הזולים עושים שימוש באיברי גוף שונים, כולל עצמות אשר כולם נטחנים לאבקה ומהם מפיקים את הקרוקטים; למעשה אלו חלקי פסולת של תעשיית הבשר. לעומת זאת החברות המובילות מקפידות על בשר איכותי ובעל ערך תזונתי גבוה.

תזונה נכונה של הכלב היא דבר מאוד חשוב ומשפיעה מאוד על מראה הכלב, התנהגותו והרגשתו. אם עד היום הרגלתם את הכלב למותגים הזולים והחלטתם לנסות את הסופר פרימיום או אולטרה פרימיום אתם צפויים להרגיש בהבדלים באופן תוך כמה ימים. הכלבים אשר ניזונים מאוכל איכותי הופכים להיות ערניים ופעילים יותר בהתנהגותם. במהרה התזונה האיכותית מעניקה להם מראה פרווה בריא יותר ואפילו עיניים מלאות ברק.

מזון לכלביםחשוב מאוד להקפיד על תזונה נכונה של הכלבים; אולי נראה לכם שאתם חוסכים כסף עם החברות הזולות כאשר אתם עושים השוואה של המחיר לקילו; אך בסופו של דבר אתם נדרשים לתת לכלב כמויות גדולות של אוכל זול לעומת כמויות קטנות של אוכל איכותי. שלא לדבר על מחלות שונות הנגרמות בגלל שנים של תזונה לקויה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה