גם בעידן של מחשבים, בעידן של מיילים, הודעות סלולר וכדומה, הרי שאנחנו יכולים למצוא בכל עסק גדול, ואפילו בכל עסק בו יש יותר משני עובדים או שלושה, מרכזיות אשר מאפשרות לנתב שיחות בצורה אפקטיבית וטובה.
אנחנו יכולים למצוא דוגמאות שונות של מרכזיות אשר נמכרות בחנויות (בדקו כאן) וחלקן אף מתקדמות יותר ומוקמות על ידי חברות מקצועיות, חברות תקשורת, שמתמחות בכך.
יש היגיון רב בשימוש במרכזיות גם בימנו, הן בגלל אופי העבודה שלהן והן בגלל הצרכים שלנו כבעלי עסק. אנחנו לא נרצה שהלקוחות שלנו ינסו ליצור איתנו קשר ולא יגיעו אל הטלפון שלנו, אנחנו לא נרצה שהלקוחות שלנו ימצאו את עצמם מסתבכים כשהם מנסים ליצור איתנו קשר. יתרה מזו, אנחנו לא נרצה למצוא את עצמנו מסתבכים ולא מסוגלים לנהל תקשורת בצורה נכונה, בין אם זה עם אנשים בתוך העסק או מחוצה לו.
> קראו גם על מערכות בית חכם
זו הסיבה שאנחנו יכולים למצוא מרכזיות מסוגים שונים שמיועדות לעסקים. צריך להדגיש, אנחנו יכולים למצוא דוגמאות שונות של מרכזיות, כאלה שמתאימות לעסקים קטנים וכאלה שמיועדות לעסקים יותר גדולים. חשוב שאנחנו נבחר מרכזייה שמתאימה לגודל העסק שלנו, לצרכים שלנו, בין אם מדובר בצרכים פנימיים או חיצוניים, וכן חשוב שאנחנו נמצא מרכזייה שתספק לנו שירותים רחבים, לא רק שיחות ודברים כאלה.
למשל, אנחנו יכולים למצוא מרכזיות שמאפשרות לנו לבצע פעולות נוספות, כולל פעולות אינטרנט שונות, ישנן מרכזיות שמאפשרות לנו להקליט שיחות בצורה פשוטה ולשמור אותן, יש מרכזיות שמאפשרות לנו לתת הוראות לבצע פעולות שונות והכל בלחיצת כפתור, וכמובן יש מרכזיות וידיאו, מרכזיות שמאפשרות לנו לראות מי מצלצל באינטרקום בכניסה למשרד, מרכזיות שמאפשרות לנו לבצע שיחות עם מספר משתתפים ועוד.
כאשר אנחנו בוחרים לקנות מרכזייה מסוימת, רצוי לבדוק בדיוק, מה כל חברה מציעה לנו, כיצד זה יכול לשרת את האינטרס ואת הצרכים שלנו בצורה הטובה ביותר.
לפני סיום נדגיש, כשאנחנו קונים מרכזייה, יש לבדוק היטב איך היא עובדת וכמובן לקבל הדרכה מלאה על כל הפונקציות השונות שנכללות בה.