מה חשוב לדעת על אבקת חלבון טבעונית

אבקת חלבון טבעונית

בחירה באורח חיים טבעוני יכולה להתבצע עקב הרצון להטיב עם הסביבה והרצון העז לא להשתמש במוצרים מהחי או שהיא נובעת מרצון לטהר את הגוף ולהפוך את הגוף לכזה שצורך מוצרים טבעיים בלבד, כמו גם כאלה שאינם מגיעים מהחי. בכך יכולים רבים מהאנשים להפטר מרעלים, לרפא מחלות וליהנות מאורח חיים בריא יותר.

עם זאת לצד הטבעונות, ישנם אנשים אשר עוסקים בפיתוח הגוף, בפעילות ספורטיבית ובשלל פעילויות שדורשות בניית שרירים וגם אנרגיה למען האימון.

לשם כך מחפשים אותם אנשים את אבקת החלבון המושלמת שתסייע להם ליהנות מאורח חיים איכותי יותר.

כיום כבר הצליחו לבטח אבקות חלבון טבעוניות אשר מופקות מחלבון סויה וחלבון אפונה כאשר האבקה בניגוד לכזאת שאינה טבעונית – אינה מיוצרת מרכיבים מהחי.

אבל מה חשוב לדעת על אבקת חלבון טבעונית?

חברות המייצרות אבקות חלבון טבעונית מציירות את האבקות בשימוש של חלבון מן הצומח כמו חלבון אצת ספירולינה, חלבון סויה וחלבון אפונה. האבקה מקנה חלבון צמחי ולא את מי הגבינה ושלל החלבונית שמכילות אבקות אחרות והיא מכנה גם ויטמינים שאר תועלות לגוף.

מהן התועלות של אבקת חלבון טבעונית?

לאבקת החלבון הטבעונית מגוון תועלות ביניהם: היכול  ליהנות מאבקה שאינה כבדה ואבקה הנחשבת טבעית לעיכול, עוד משלבת האבקה את אצת הספירולינה שמכילה שלל ערכים תזונתיים נוגדי חמצון כמו גם ויטמינים וחומצות אמינו.

יתרון נוסף הוא היכולת לשמור על גוף מאוזן באמצעות האבקה, להוריד את רמות הסוכרים בגוף ולהעניק תחושת שובע.

בנוסף, האבקה שומרת על אנרגיה בגוף ויש לה ערך גלקימי נמוך שמקנה איזון של הסוכר בדם. עוד מכילה האבקה חלבון ספירולינה, סויה ואפונה תוך שאין בה אפילו אחוז אחד של סוכר או לקטוז.

אז אם אתם רוצים להמשיך באורך החיים הטבעוני שלכם אך בד בבד גם לבנות את מסת השרירים בגופכם וליהנות מאנרגיה בהמשך האימון – זה הזמן לבחור באבקת חלבון טבעית שאין בה מרכיבים מהחי והיא איכותית במיוחד.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה