קבוצות רכישה עבור נדל"ן להשקעה בצפון בריטניה

השקעה בצפון בריטניה

אם שמעתם לא פעם את המושג 'קבוצת רכישה' ואם אתם רוצים לבצע השקעה חכמה בנדל"ן – מומלץ להכיר יותר את היכולת של קבוצה על מנת להתאגד כדי להשקיע ואת היתרונות של קבוצת רכישה.

אבל מהי המשמעות של קבוצת רכישה וכיצד היא תסייע לכם בהשקעות נדל"ן באנגליה או בכל מקום? כל המידע בהמשך או באתר בריטניה נדל"ן https://britania.co.il.

לפני הכל – מהי קבוצת רכישה

בכל הנוגע לנדל"ן, קבוצת רכישה היא בעצם קבוצה של כמה אנשים אשר מתאגדים יחד כדי לרכוש מבנה מגורים או לבנות מבנה המתאים למגורים ובכך גם לבחור באנשים שיגורו לצדם וינהלו את הנכס ותוך שקבוצת רכישה היא אופציה מעולה להוזלת עלויות.

כיום ישנם שלל מבנים אשר נרכשים באמצעות קבוצות רכישה, כאשר מיום ליום יותר אנשים בוחרים בבניית בניין או רכישת נכס בחול.

כיצד מתארגנת קבוצה מסוג זה?

קבוצת רכישה אינה זקוקה לאישורים על מנת להתקיים או לארגון באמצעות רשויות ומוסדות ציבור לשם הארגון שלה והיא מתארגנת עם יוזמה עצמאית של אנשים בעלי רצונות וצרכים דומים. קבוצה של אנשים שרוצים לרכוש נכס בארץ ובחול יכולה להתארגן לבד בין אם מדובר בקבוצה של חרדים, חילוניים, שכנים, חברים טובים ואפילו בין אנשים שורצים לחיות יחד כקומונה.

היתרונות של קבוצת רכישה

בכל הנוגע ליתרונות של קבוצה שכזאת, בין אם מדובר בהשקעה בנדל"ן בצפון בריטניה, בארצות הברית או בקריית שמונה, ישנם פתרונות רבים לרכישה כקבוצה ביניהם: הוזלת עלויות המיסים, קבלת פטורים ממיסוי בתחומים מסוימים, עבודה בצוות וכמובן בחירת השכנים שלידם גרים.

ניהול הקבוצה

אם אתם רוצים לנהל רכישה בקבוצה או למצוא אנשים שירצו להיות חלק מקבוצת הרכישה שאתם רוצים להקים – מומלץ לבחור בחברות העוסקות בניהול נכסים בחו"ל ובחברות בעוסקות בהשקעות בנדל"ן בארץ ובחול שיוכלו לתווך ולקשר ביניכם לבין אנשים שרוצים להצטרף לקבוצות רכישה.

לסיכום, אם אתם אנשים שרוצים להתאגד על מנת להשקיע  בנדל"ן – ייתכן כי האופציה של קבוצת רכישה הינה האלטרנטיבה הנכונה ביותר עבורכם.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה