השקעות משתלמות בצפון אנגליה

עו

כיום מי שרוצה להשקיע את הכסף שלו לא מוצא אפיקי השקעה משתלמים מספיק בארץ. חוסר היציבות בענף הדירות – הרצון של הממשלה להוריד את מחיר הדירות מחד והמחירים הגבוהים של דירות בשוק מצד שני, הופכים את ההשקעה בנדל"ן בארץ ללא כדאית במקרה הטוב ולמסוכנת במקרה הרע. אם יש לנו סכום כסף מכובד אותו אנחנו מעוניינים להשקיע בנדל"ן על מנת שיהיה לנו הכנסה נוספת מהשכרה של נכס ומכירה שלו מחדש בשוק בעוד מספר שנים אז כדאי לנו מאוד לבחור לקנות נדל"ן בחוץ לארץ, בדגש על אירופה ואנגליה. משקיעים רבים בוחרים להשקיע בצפון אנגליה מכיוון שמחיר הנכסים שם והאופן בו הם מניבים משתלם יותר מאשר נכסים בארץ או במדינות אחרות על פני הגלובוס.

האם כדאי להשקיע בנדל"ן בחוץ לארץ?

השאלה האם השקעות משתלמות בצפון אנגליה יכולות להתאים גם לנו? והאם בכלל כדאי ומשתלם להשקיע בנכסי נדל"ן בחוץ לארץ היא שאלה שיש להשיב עליה מתוך נימוק וכובד ראש. באופן כלל אם יש לנו תזרים מזומנים טוב וחסכונות רבים אז ההרפתקה של קניית נכס נדל"ן בחוץ לארץ כמו בית או דירה יכולה להיות כדאית מאוד. מחירי הנדל"ן בצפון אנגליה בערים כמו מנצ'סטר הם לא מאוד גבוהים ולא מאוד נמוכים וקנייה של נכסים באזור לשם שיפוץ והשכרה יכולה להיות מאוד משתלמת במיוחד בטווח הארוך.

יתרונות של קניית נדל"ן במערב אירופה

כאשר אנחנו קונים נדל"ן במערב אירופה בכלל ובצפון אנגליה בפרט אנחנו יכולים ליהנות מציבור אפשרי גדול מאוד של קונים ושל אנשים שיהיו מעוניינים לשכור מאתנו את הנכס. המצב הביטחוני והכלכלי בצפון אנגליה הוא בטוח מאוד ויש באזור גם הרבה מאוד מכללות ומקומות עבודה – מה שאומר שיש הרבה מאוד אנשים שרוצים לגור באזור כך שערך הנכס צפוי לעלות ולהביא לנו לרווח. כאשר אנחנו מחפשים השקעות משתלמות בצפון אנגליה מבחינה נדל"ן כדאי לנו לשקול בחיוב לקנות נכסים ישנים יותר ולשפץ אותם כך שנוכל לאחר מכן למכור אותם או להשכיר אותם תמורת מחיר גבוה, כך נוכל להשביח את ערך הנכס שלנו וההשקעה תהיה משתלמת.

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה