רחפן עם מצלמה מקצועית לבעלי עסקים

רחפן עם מצלמה

כל בעלי העסקים יכולים להרוויח הרבה מאוד ולייעל את אופן הפעולה של העסק שלהם על ידי שימוש באמצעים טכנולוגיים שונים. בדיוק כמו המהפכה שהמחשב עשה לעולם העסקים והמפכה של האינטרנט והרשתות החברתיות נדמה שהמפכה הבא מעבר לדלת בדמות שימוש ברחפנים לעסקים. רחפנן עם מצלמה מקצועית לבעלי עסקים יכול לסייע להם לעשות תחקירים עמוקים יותר אודות התנהגות השוק וכך להתאים את השירות שלהם לקהל הלקוחות. כך למשל בעלי חנויות יכולים באמצעות רחפנים לדעת מה מצב התנועה בכבישים ומתי יש עומס של נהגים בכביש הקרוב לחנות שלהם – כך לפי זה הם יכולים לתגבר את מספר אנשי הצוות שלהם בכל משמרת ומשמרת.

לאיזה עסקים רחפן יכול להיות פריט שימושי?

רחפנן עם מצלמה מקצועית יכול להיות פריט שימושי מאוד עבור עסקים רבים. היתרון המרכזי של רחפן שמחוברת אליו מצלמה הוא שהיא יכולה לאפשר לנו לצלם תמונות בזמן אמת מהשטח. כך למשל בעלי בתי קפה ומסעדות יכולים לצלם בזמן אמת את המצב ברחוב ולדעת להעריך לפיו בכל שעה נתונה (לפי תצפיות וניתוח הנתונים בכל תקופת זמן של יום, חודש או עונה) מתי יהיה עומס בבית הקפה או במסעדה שלהם ולפי זה להחליט איך לסדר את המשמרות של אנשי הצוות השונים במטבח ובכלל העסק.

איך רחפן יוכל לסייע לחקלאים ולאנשים שעובדים בשטח?

רחפנן עם מצלמה מקצועית הופך להיות גם כלי עבודה שימושי מאוד ונחוץ לחקלאים ולאנשים שעובדים בשטח. חקלאים רבים עושים שימוש ברחפנים על מנת לזהות מתי יש פיצוץ בצינורות של ההשקיה לגידולים השונים או בשביל למגן את השדות והעדרים שלהם מפני גנבים וטרור חקלאי. רחפנים יכולים לשמש חקלאים גם בשביל לזהות מתי יש מזיקים שונים בחלקה שלהם כמו עכברים למשל או ציפורים. זיהוי בזמן אמת של המזיקים יכול לאפשר לחקלאים לסלק אותם מהחלקה שלהם מבלי שהם יגרמו יותר מדי נזק. רחפנים הם גם כלי שימושי מאוד במחקר אודות תחום החקלאות ומארגים אקולוגיים שונים – דבר אשר יכול לאפשר לכל חקלאי להפוך את היבול או העדר שלו למניבים ורווחים יותר.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה