פרטנר טיוי

פרטנר טיוי

פרטנר טיוי מציעה ללקוחותיה תכנים מעניינים ואטרקטיביים במחירים זולים ומשתלמים במיוחד. אם רק לפני מספר שנים שוק הטלוויזיה נשלט על ידי הוט ויס, הרי שהיום ניתן כבר למצוא לא מעט חברות נוספות שמעוניינות לתפוס נתח משמעותי מהשוק. החברות החדשות מציעות מחירים זולים יותר, תכנים ייחודיים יותר ושירות מקצועי ואיכותי. היום כבר אין סיבה לשלם מאות שקלים בחודש, רק כדי שיהיה במה לבהות כשחוזרים הביתה מהעבודה. חברת פרטנר למשל, מציעה פלטפורמת שידורים שאינה נופלת באיכותה מזו של החברות הגדולות, במחיר הרבה יותר זול ומשתלם. כמו כן, החברה מציעה שידורי VOD הכלולים במחיר החבילה. ניתן היום לרכוש את החבילה הבסיסית הכוללת גם ממיר מתקדם במחיר של 69 ₪ בחודש.

>>> חבילת הטלויזיה של פרטנר במחירים מיוחדים

פרטנר טיוי – אחת ממובילות הדרך בהורדת המחירים

רוב האנשים היום, עדיין מנויים על אחת מהחברות הגדולות, למרות הביקורת הנוקבת, השירות שעלול להיות בעייתי ומגוון רחב נוסף של מצבים שגורמים ללקוחות לאי שביעות רצון. רוב הלקוחות נשארים עם החברה המוכרת והידועה, היות והם מפחדים משינוי ואין להם את האנרגיה הדרושה לצורך המעבר. אך למעשה, המעבר נעשה בצורה מהירה ופשוטה, והחיסכון הכלכלי לא יאחר להגיע. חברת פרטנר מציעה מחירים מדהימים, אשר יכולים לחסוך לכל משפחה כמה מאות שקלים בחודש. בחישוב השנתי, מדובר על חיסכון משמעותי שכדאי לקחת בחשבון. מעבר לחיסכון המדהים על חבילת ערוצי הטלוויזיה, חברת פרטנר מציעה ללקוחותיה חבילות משולבות משתלמות ביותר.

פרטנר טיוי – למה כדאי לבחור בה?

מעבר למחיר הנמוך ולתוכן המגוון שחברת פרטנר מציעה ללקוחותיה, חשוב לקחת בחשבון את החבילות המשוכללות שהיא מציעה במחירים חסרי תקדים. אם למשל הוט ויס מציעות חבילת טלוויזיה במחיר של 200 – 215 ₪, הרי שחברת פרטנר מציעה חבילה משודרגת הכוללת טלוויזיה, בנוסף לספק ותשתית אינטרנט בנפח של 100 מגה, במחיר של 129 ₪ בלבד. כמו כן, ניתן ליהנות גם מחבילת טריפל, הכוללת טלוויזיה, תשתית וספק אינטרנט בנפח של 40 מגה ו – 300 דקות שיחה בטלפון קווי – במחיר חסר תקדים של 129 ₪ בלבד. חבילה דומה של החברות הגדולות, תעלה החל מ – 265 ₪. מבחינת התוכן, חברת פרטנר מציעה בחבילות את הערוצים הלינאריים הרגילים, כולל ערוצי הילדים וערוצי הספורט. בנוסף, החברה מציעה ללקוחותיה את ספרית ה – VOD הראשונה של נטפליקס, הכוללת בין היתר את הסדרות המפורסמות – בית הקלפים, נרקוס וכדומה.

נקודות חשובות שכדאי לדעת לגבי פרטנר טיוי

פרטר שווקה בעברה תחת המותג של חברת אורנג', אך בשנת 2016 היא יצאה לדרך עצמאית תחת השם פרטנר. בשנת 2017 החברה השיקה את השירות החדשני שלה – פרטנר TV. המיזם כולל 40 ערוצים שונים ומגוונים, שאמורים לספק אלטרנטיבה זולה ומעניינת יותר ביחס לחברות הגדולות – הוט ויס. החברה מספקת תכני חדשות, תכני ספורט ובידור, תכני טבע, קומדיה וילדים ברמה הגבוהה ביותר. ניתן לצפות בסרטים חדשניים ובסדרות שונות מהארץ ומהעולם. הממיר של חברת פרטנר מבוסס על מערכת ההפעלה של אנדרואיד טיוי, כך שבאמצעות הורדה של אפליקציה ייעודית ניתן יהיה לשלוט בטלוויזיה ע"י סמארטפון או טאבלט. כמו כן, החברה מספקת את האופציה לרכוש ממיר המאפשר יכולת הקלטה המבוססת על טכנולוגית ענן.

 

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה