דוחות מס הכנסה לעוזבים

דוחות מס הכנסה לעוזבים

ישראלים רבים בוחרים לעזוב את הארץ בכדי לעבוד בחו"ל. רבים רואים בעזיבה זאת כהזדמנות מצוינת להרוויח יותר, לשפר את איכות החיים ואת רמת החיים. ואכן עבודה בחו"ל מאפשרת לנו הזדמנויות עצומות ואפשרויות רבות ואין להתפלא כי רבים בוחרים לממש אופציה זאת כאשר היא מתאפשרת. אך חשוב מאוד שתזכרו כי העזיבה לחו"ל אינה מנתקת אתכם בבת אחת מהחובות שלכם כישראלים. עליכם לזכור כי למרות העזיבה אתם עדיין אזרחים ישראלים ועל כן אתם עדיין צריכים לקיים את החוק הישראלי. אחת הסוגיות המורכבות ביותר שעולות לפתחנו כאשר אנחנו מדברים על עזיבה לחו"ל היא נושא תשלום המס של העוזבים. דוחות מס הכנסה לעוזבים הם דוגמא אחת לכך שלעתים ישראלים שעזבו את הארץ יצטרכו לשלם מס הכנסה גם כאשר הם בחו"ל. לפני העזיבה עליכם להבין בדיוק מה חל עליכם ומה אתם צריכים לשלם וזאת בכדי להבטיח כי לא תקופחו וכי לא תהיו חייבים סכומים אסטרונומיים למס הכנסה.

בחרו רואה חשבון המכיר את הדין הישראלי

כיצד נבטיח כי נדע מה אנחנו צריכים לשלם למס הכנסה, מה עלינו לעשות בכדי להיות בטוחים כי דוחות מס הכנסה לעוזבים ייצגו את הכנסתנו כראוי וישקפו את מצבנו הכלכלי? התשובה היא שאנחנו חייבים להיעזר ברואה חשבון ישראלי המכיר את הדין הישראלי לפני ולפנים. אם נפנה אל רואה חשבון שאינו מתמחה בדין הישראלי או שאינו מבין במס הכנסה הרי שאנחנו יכולים להיקלע לבעיה קשה ושלם כספים מיותרים. הדבר האחרון שאתם רוצים הוא להסתבך עם מס הכנסה ובכדי להימנע מכך כדאי לכם לשקול בשיא הרצינות לפנות אל רואה חשבון המתמחה בדין הישראלי.

שימו לב שרואה החשבון מתמחה בכלל דיני המס

דוחות מס הכנסה לעוזבים הם נושא משמעותי שכל עוזב צריך לחשוב עליו. אך זה לא הדבר היחידי בדיני המס שאנו צריכים לחשוב עליו בעת עזיבה. לצד זאת אנחנו צריכים להבטיח כי רואה החשבון מתמחה גם במיסוי אופציות, ביטוח לאומי ומיסוי מקרקעין. רק כך נבטיח כי כלל הזכויות שלנו נשמרות ואנו משלמים רק מה שאנו צריכים.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה