שייט בים הבלטי

שייט בים הבלטי

אם יש לכם פנטזיה על טיול יוצא דופן, וכזה שחולש על כלל אזורים מרהיבים – חשוב שתעדו כי באמצעות קרוז לים הבלטי ניתן להגשים את כל החלומות. אז מה כה אטרקטיבי בים בלטי ומה כולל שייט לאזור זה? כל התשובות בהמשך.

כדי להסביר יותר על הים הרחב ומלא האטרקציות והוא הים הבלטי, חשוב לדעת כי שיט בים הזה כולל עגינה והגעה אל יעדים מרהיבים, תצפיות ושלל עצירות שבהן ניתן לבקר בערי נמל, כפרים מקומיים ושלל מדינות מלאות תרבות והיסטוריה.

הים הבלטי הוא כזה שגובל הארצות כמו ריגה, סנט פטסבורג ולטביה – מה שמאפשר לרבים ליהנות מהתרבות של האזור ומשלל מוזיאונים ומבנים מרהיבים!

כמה ערים נמצאות סיס הים הבלטי?

טיולי קרוז מרתקים בים הבלטי מאשר עגינה בלפחות  5ערים שונות אשר בהן ניתן למצוא תרבות נפלאה, היסטוריה ושלל אטרקציות תוך שאת הערים ניתן לחקור באמצעות טיול עצמאי או טיול מאורגן.

כיום ישנו שייט שכולל טיול מאורגן אשר באמצעותו ניתן להכיר יותר את הים ואת האזור שבו אתם משייטים ומטיילים.

ומה לגבי הים? האם הוא מסוכן?

מי שתוהה לגבי הסכנות שאורבות בים, כדאי שלא יהיה במתח וזאת משום שהים הבלטי נחשב לים רגוע במיוחד, כאשר כיום אוניות שייט מצוידות בכל האמצעים על מנת לבצע מהפלגה בטוחה לכל מקום ולכל אזור.

אז מה כולל השייט?

שייט בים הבלטי היא אטרקציה אשר באמצעותה ניתן לצאת למסע בעונות החמות, בעיקר החל מחודש מאי כאשר בים ניתן לעגון בסנט פטסבורג, ובשאר יעדים החל מקופנגן לשטוקהולם. בשייט עוברים גם בנמלי אמסטרדם, ואנגליה ונהנים משפע התרבות האירופאית.

בכל הנוגע לכלכלה בזמן השייט מגו זה , חשוב לדעת כי קרוז כולל אירוח באוניה על בסיס פנסיון מלא, אוכל ושתייה ללא הגבלה, מדריכים צמודים ושלל הטבות ואטרקציות שרק שייט יכול לאפשר.

אז אם אתם רוצים לצאת אל ההרפתקה הטובה ביותר בחייכם – זה הזמן לברר יותר על שיט בים הבלטי, על המדינות שגובלות בו, הכפרים, המסלולים ושלל האטרקציות הסמוכות לו.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה