איך יודעים אם השואב אבק הרובוטי מתאים לצרכים שלנו?

שואב אבק רובוטי

שואב אבק רובוטי
שואבי אבק רובוטיים מתאימים לבתים ועסקים רבים. שואבי האבק מבצעים את עבודת השאיבה בבית והם חוסכים זמן יקר, מקום וכסף. אבל אין תדעו אם שואב האבק הרובוטי מתאים לצרכים שלכם? הכל בהמשך.

בדקו מהן האלטרנטיבות שלכם

שואב אבק רובוטי מתאים בעיקר לאנשים שמבינים כי השואב הוא האלטרנטיבה הטובה ביותר עבורם. חשוב לדעת האם הבית שלכם מספיק גדול לשואב אבק רובוטי. בתים קטנים מידי לא תמיד יזדקקו לשואב אבק רובוטי, ולעיתים מספיקה שאיבה רגילה ושימוש במטאטא על מנת לשמור על הבית נקי.

בנוסף חשוב לבדוק מי מתגורר בבית. האם אתם גרים לבד? עם משפחה? עם חיית מחמד שעירה? מגורים לבד אינם מצריכים שואב אבק רובוטי אלא אם כן אתם אוהבי ניקיון עשוי ללא רבב, בעוד מגורים עם בני זוג חיות מחמד ומשפחה מצריכים שואב אבק רובוטי בצורה בהולה.

מהן סוג הרצפות שלכם?

לא משנה מהו סוג המרצפות שלכם, שואב אבק רובוטי מתאים לכל סוגי המרצפות. עם זאת ישנם מקומות ספציפיים שבהם שואב אבק רובוטי לא יעבוד בצורה טובה, כמו למשל מרצפות בחצרות ירושלמיים, על אבנים משתלבות, ועל ריצוף רעוע שאינו חלק.

גודל החלל

אם החלטתם לרכוש שואב אבק רובוטי חשוב לשים לב לגודל החלל. אם מדובר בחלל גדול – חפשו שואב אבק רובוטי לו מיכל איסוף גדול שיכול להכיל מידה רבה של לכלוך. עוד חשוב למצוא שואב אבק בעל חיישנים שיודעים לזהות לכלוך ולהתמקד בו – בצורה זאת השואב עובד רק באזורים הרצויים. לחללים קטנים ובינוניים חשוב למצוא שואב דומה אם תרצו בוודאי לחסוך בזמן פעילות השואב.

ניקוי פאנלים

אם בחלל אותו אתם רוצים לנקות קיימים פאנלים רבים, חשוב לרכוש שואב אבק בעל מברשת ייחודית לניקוי פאנלים. מברשת זאת הינה מברשת ייחודית העשויה סילקון והיא אוספת אל הלכלוכים גם ממקומות שקשה להגיע אליהם.

התאימה את השואב לתקציב שלכם

שואבי אבק רובוטיים ישנם רבים וטובים, והמחירים של השואבים משתנים מחברה לחברה. כדי לרכוש שואב טוב, יש לשים לב שהוא מיוצר בטכנולוגיית לייזר ייחודית ושהוא איכותי. עם זאת, מומלץ להתאים את שואב האבק ליכולות הכספיות שלכם ותקציב שהקצבתם לו. בצורה זאת תוכלו לשמור על בית נקי וחשבון בנק ללא חריגות.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה