בחירת חברה לפיתוח אפליקציות

חברה לפיתוח אפליקציות

העולם היום מדבר בשפת האפליקציות. כולם מתקינים אפליקציות בטלפון החכם וכל עסק שואף לפתח את האפליקציה הייחודית שלו ולקוות שהמשתמשים יבחרו להתקין אותה. האפליקציה מעניקה הרבה מאוד יתרונות לעסק ומשפרת את הקשר שלו עם הלקוח, אך כמובן שהלקוח מצידו מצפה לאיזה ערך מוסף בשביל שתהיה לו בכלל סיבה להתקין את האפליקציה. אם אתם מעוניינים באפליקציה עבור העסק שלכם, זוהי בהחלט יכולה להיות החלטה נבונה. אבל איך בוחרים חברה לפיתוח אפליקציות? להלן כמה פרמטרים שיש לשים לב אליהם כאשר בוחרים חברה לפיתוח אפליקציות.

חברה לפיתוח אפליקציות

כל שלבי הפיתוח תחת קורת גג אחת

פיתוח אפליקציות עלול להיות מורכב ומסובך ולערב אנשים מתחומים שונים. כמובן שהכל תלוי בסוג האפליקציה, אך ברמת העיקרון ניתן לצפות למתכנתים, אשני סאונד, מעצבים גראפיים ועוד. כאשר אתם מפתחים אפליקציה, או בוחרים בחברה לפיתוח אפליקציה, מומלץ לבחור בחברה אמתית הכוללת צוות של אנשי מקצוע המטפלים בכל ההיבטים של פיתוח האפליקציה.

ניסיון רלוונטי

חשוב לבחור בחברה בעלת ניסיון בפיתוח אפליקציות, אך לא סתם ניסיון אלא ניסיון רלוונטי. ברור לכם שישנם הבדלים גדולים בין האפליקציות. חלקן של האפליקציות הן פשוטות מאוד, אך אחרות יכולות להיות מורכבות ודורשות גישה לבסיסי נתונים וכו'. חשוב שתבחרו בחברה אשר יש לה ניסיון בפיתוח אפליקציות דומות לאלו שאתם צריכים.

נסו את האפליקציות

כל חברה לפיתוח אפליקציות מציגה את תיק העבודות שלה ובו ניתן לראות את האפליקציות שהיא פיתחה. חשוב שתנסו באופן אישי כמה מהאפליקציות על מנת שתוכלו להתרשם. פשוט התקינו אותן על האייפון או האנדרואיד והתרשמו מאיכותן. שימו לב שאין בהן תקלות, שהן פשוטות לשימוש, שהן נראות מקצועיות וכו'.

אל תבחרו לפי המחיר

אם תכריזו שאתם מעוניינים בפיתוח אפליקציות או שתפשוט תפנו לחברות שונות על מנת לקבל הצעות מחיר, בבוודאי תשימו לב שישנם הבדלים גדולים במחירים. העלות היא בהחלט שיקול חשוב אך לא הדבר היחידי שיש לקחת בחשבון; גם אם אתם לחוצים בתקציב בוודאי תרצו לסנן את התוצאות הזולות ביותר. בסופו של דבר מה שנראה זול עלול לעלות לכם ביוקר.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה