בניית אתרי וורדפרס – סקירה מהירה לבעלי עסקים ומנהלי שיווק

למכור את העסק אונליין

וורדפרס הינה פלטפורמה לבנייה ולניהול אתרי אינטרנט ובלוגים דינמיים. כיום,

אחד מכל 6 אתרי אינטרנט כיום מבוסס וורדפרס. בכל יום צצים באינטרנט כ-100,000 אתרי וורדפרס חדשים, דבר שהופך את וורדפרס למערכת ניהול האתרים הפופולרית ביותר בעולם. וורדפרס היא פלטפורמה חדשנית ומגוונת, הניתנת להתאמה לכל צורך או דרישה שיש לכם מאתר תדמיתי – עסקי או אישי.

פלטפורמה זו מאפשרת לבנות אתרים בגדלים שונים ומכל סוג: אתר לעסק קטן, בלוג אישי, פורטל תוכן המכיל עמודים רבים, אתרים מכירתיים המכילים קטלוגים ופיצ'רים שונים ומגוונים. בפלטפורמה זו לא קיימות מגבלות עיצוביות, דבר המאפשר התאמה אישית לפי צרכי העסק ודרישת הלקוח. גם אם אתם משקיעים בערוץ כמו שיווק ופרסום בפייסבוק למשל, וורדפרס תעשה לכם את החיים קלים.

חשיפה בפייסבוק מקבלים דרך killer media

לפתח משחקים

למי מתאים אתר וורדפרס ומהם יתרונותיו?

אתר מבוסס וורדפרס מתאים לעסקים ולחברות קטנות המעוניינות באתר תדמיתי עם מערכת ניהול תוכן ידידותית. וורדפרס מאפשרת שליטה מלאה בתכנים, ובתמונות. תוכלו להוסיף או להסיר עמודים, לבצע עריכה ולהוסיף תמונות. לאחר שהאתר המוגמר עובר לידיים שלכם, אינכם תלויים יותר באדם או בחברה שבנתה לכם אותו ואת כל התיקונים והשינויים תוכלו לעשות בעצמכם.

השימוש באתר מבוסס וורדפרס מאפשר הקמת אתר רספונסיבי (מותאם מובייל), המגיב לגדלי מסכים שונים ומאפשר צפייה נוחה במכשירי סלולר, טאבלטים, מחשבים ניידים ומחשבים נייחים.

יתרון נוסף ומשמעותי הוא שאתרי וורדפרס ממוקמים גבוה בתוצאות החיפוש בגוגל ובשאר מנועי החיפוש. (בניית אתר וורדפרס אינה תחליף לקידום אתרים אורגני מקצועי). מנועי החיפוש אוהבים ומעדיפים תוכן של אתרי וורדפס בשל הדרך בה הם בנויים. התוספים השונים הופכים את הseo (אופטימיזציה למנועי החיפוש) לפרוצדורה קלה ומוצלחת. בצורה הזו גם ניתן למצוא מקדם אתרים בזול שכן עבודה על פלטפורמת וורדפרס היא משמעותית יעילה יותר בהשוואה לפלטפורמות אחרות.

קישור אתר וורדפרס לרשתות חברתיות כגון פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם וכדומה, מתבצע בקלות.

וורדפרס נותן את האפשרות לעבור בין ספקי שירותים ואין הכרח להיות קשורים לספק אחד.

העיצוב וורדפרס מבוסס על "ערכות נושא"/תבניות, כאשר ערכת הנושא מרכיבה את עיצוב האתר ואת חוויית המשתמש. חלק מהתבניות הקיימות הן חינמיות, וחלקן בתשלום סמלי. קיימת אפשרות לייצר תבנית חדשה וייחודית המותאמת אישית.

וורדפרס כאתר תדמית לעסק

כפי שציינו, זוהי הפלטפורמה האידיאלית לאתרי תדמית עם מערכת ניהול תוכן ידידותית ונוחה. אין הגבלה של מספר עמודים וניתן לשלב בלוג באתר. כמו כן, קיימים תוספים רבים ונוחים לוורדפרס, אשר מאפשרים שדרוג והעשרה לכל אתר תדמית, כולל חיבור למדיה חברתית, סרטוני וידיאו, גלריית תמונות, טפסי "צור קשר" ועוד. ניתן להירשם לקריאת התוכן באתר שלכם המבוסס וורדפרס באמצעות RSS. זה טוב עבור ללקוחות וללקוחות הפוטנציאליים של העסק, וגם עבור מנועי החיפוש שמחפשים תכנים איכותיים ורלוונטיים.

השימוש בוורדפרס לכתיבת בלוג

ביסודה, וורדפרס שימשה להקמת בלוגים, ועדיין מצוינת לניהול בלוגים אישיים או מקצועיים. בלוג איכותי שכתוב נכון, יכול לתרום רבות לקידום העסק שלכם ולייצר עבורכם לידים חדשים.

אתר תוכן/מגזין

כן חברים, גם כאן לוורדפרס ישנם יתרונות. ניתן לנהל אתרי חדשות ומגזינים בעלי עמודים רבים בפלטפורמה זו. פיתוח נכון, פוסטים, קטגוריות ומילות מפתח יתרמו ליצירת אתרים איכותיים מהסוג הנ"ל.

סיכומו של עניין

אתרי וורדפרס מתאימים לעסקים קטנים, לחברות אשר מעוניינות במיני אתר ולאנשים המעוניינים באתרי בלוג. אתרים אלו יהוו כרטיס ביקור עבור העסק, הם קלים לקידום וידידותיים למשתמש. מערכת ניהול התוכן של אתרי וורדפרס נוחה, ברורה וידידותית לתפעול, ועלותם של אתרים אלו נמוכה יותר משימוש בפלטפורמות אחרות.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה