איפה ניתן לקבל הלוואה מיידית במזומן?

הלוואה מיידית במזומן

הלוואה מיידית במזומןאנשים רבים זקוקים להלוואה שתסייע להם בהגשמת חלומות שונים. שיפוץ דירה, נסיעה לחו"ל, ארגון חתונה, מכונית חדשה, כיסוי מינוס, הלוואה לעסק ועוד – כולן סיבות לגיטימיות במיוחד לבקשת הלוואה.

עם זאת כיום לא קל לקבל הלוואה מהבנקים בין אם מדובר בסירוב של הבנק או בתנאים קשים במיוחד שהבנק מציב. אז איפה ניתן לקבל הלוואה מידית במזומן? התשובות בהמשך.

קבלת הלוואה מבני משפחה

קבלת הלוואה מהבנק לא תמיד מומלצת בעיקר אם מדובר בתנאים קשים שמערים הבנק, ריביות גבוהות על סכום ההלוואה, או זמן המתנה רב לסכום הכסף המיוחל. עם זאת, הלוואה מבן משפחה הינה בדרך כלל ללא ריבית והיא מתבצעת אל מול אדם ספציפי ולא אל מול תאגיד. חשוב לדעת כי הלוואה מבני המשפחה מתאימה במידה והיחסים עם בני המשפחה יוותרו כמו שהיו לפני קבלת ההלוואה.

הלוואה חוץ בנקאית

על מנת לקבל הלוואה מידית ובמזומן – ניתן לפנות אל חברות חוץ בנקאיות העוסקות במתן הלוואות. חברות מסוג זה מנוהלות ברוב המקרים על ידי בנקאיים מנוסים, שיכולים להציע לכם את ההלוואה המתאימה ביותר עם תנאי החזר טובים. חברות חוץ בנקאיות ישנן רבות כיום, ויש לוודא כי החברה עוסקת במתן הלוואות בצורה לגיטימית עם תנאים טובים שמתאימים לכם ולצרכים שלכם.

הלוואה מגופים שונים

אם הבנק, בני המשפחה ואפילו חברים סרבו לתת לכם הלוואה, קיימות היום מספר אופציות לקבלת הלוואה. כיום ניתן לקבל הלוואה מחברת האשראי שלכם, לבצע הלוואה על חשבון הפנסיה או קופת הגמל ועוד. במרבית המקרים הגופים שתפנו אליהם יבקשו ריבית גבוהה יחסית, או תנאים שיקשו על קבלת ההלוואה. ולכן קבלת הלוואה מגופים שונים פחות מומלצת.

למה יש לשים לב בקבלת הלוואה

כאשר מצאתם מקור לקבלת סכום הכסף אותו אתם צריכים, יש לשים לב לכמה פרמטרים חשובים: פריסת התשלומים בצורה המתאימה לכם, סכום הריבית הצמודה להחזרים, תנאי ההלוואה, האותיות הקטנות וחשוב לבדוק מה קורה במידה ואינכם מצליחים לעמוד בהחזרי ההלוואה.

בנוסף חשוב לא לקחת הלוואה אם אינכם מסוגלים להחזירה – וזאת על מנת שלא תמצאו עצמכם בתסבוכות כספיות גדולות.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה